پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 19 هزار و 908 نفر در استان، نخستین بار برای حضور در دوادزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دهی هستند.

شعار سالسید سعید شاهرخی افزود: 888 هزار و 278 نفر بالای 18 سال در سال جاری واجد شرایط رای دهی در استان قزوین هستند که این رقم معادل 74 درصد جمعیت استان قزوین است.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از صندوق های الکترونیکی اخذ آرا در استان قزوین،گفت: یک هزار و 530 صندوق الکترونیکی در 496 شعبه در 6 شهر استان قزوین برای اخذ آرای مردم در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را آماده هستند.
وی ادامه داد: برای اولین بار است که از این شیوه برای اخذ رای در انتخابات استفاده می شود که افزایش سرعت و دقت در بازشماری و اعلام آرا را می توان از جمله فواید این دستگاه ها اعلام کرد.
شاهرخی افزود: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه در 29 اریبهشت ماه آماده شده است.
وی در پایان خطاب به نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها،گفت: امیدواریم این افراد با رعایت اخلاق اسلامی و دوری از هرگونه تخریب و تهمت و افترا به برگزاری انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری که از منویات مقام معظم رهبری و شهدا و امام راحل است،کمک کنند.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 21اردیبهشت 96، کدمطلب:82525529 (5974089) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین