پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
پیرو پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز- یکشنبه - با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، پیروزی رئیس جمهور منتخب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.عصر دیروز نیز جلیلی در جمع اعضای ستاد خود در مسجد امام جعفر صادق، خبر از دیدار خود با پزشکیان را داده و عنوان نمود که، ساعاتی پیش با آقای پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود می دانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب کمک کنیم . همچنین خبر می رسد که محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در صبح دیروز(یکشنبه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با وی گزارشی از آخرین وضعیت مسائل اجرایی و امور جاری کشور به او ارائه کرد.

شعارسال: پیرو پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز- یکشنبه - با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، پیروزی رئیس جمهور منتخب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. عصر دیروز نیز جلیلی در جمع اعضای ستاد خود در مسجد امام جعفر صادق، خبر از دیدار خود با پزشکیان را داده و عنوان نمود که، ساعاتی پیش با آقای پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود می‌دانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب کمک کنیم. همچنین خبر می‌رسد که محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در صبح دیروز (یکشنبه) با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با وی گزارشی از آخرین وضعیت مسائل اجرایی و امور جاری کشور به او ارائه کرد.

دیدار سرپرست ریاست جمهوری با رئیس جمهور منتخب

سرپرست ریاست جمهوری صبح روز یکشنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با وی گزارشی از آخرین وضعیت مسائل اجرایی و امور جاری کشور به او ارائه کرد.

دیدار قالیباف، جلیلی و مخبر با پزشکیان

مخبر در این دیدار صمیمی آقای رئیس جمهور منتخب را در جریان آخرین وضعیت امور جاری کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار داد.

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد شهید رئیسی، از زحمات و تلاش‌های اعضای دولت در مدت سپری شده از شهادت رئیس جمهور و به خصوص اقدامات سرپرست ریاست جمهوری برای اداره امور و برگزاری بدون حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در مدتی کوتاه قدردانی کرد.

حضور قالیباف در دفتر رئیس جمهور منتخب

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز - یکشنبه - با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، پیروزی رئیس جمهور منتخب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

 محمدباقر قالیباف در این دیدار ضمن تاکید بر حمایت مجلس دوازدهم از دولت چهاردهم، نظارت همدلانه و موثر بر دولت جدید در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم را از جمله وظایف ذاتی مجلس عنوان کرد.

دیدار قالیباف، جلیلی و مخبر با پزشکیان

پزشکیان نیز ضمن تقدیر از مشارکت پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید، بر همدلی و هم‌افزایی واقعی همه دستگاه‌ها در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تاکید کرد.

دیدار جلیلی با رئیس جمهور منتخب

سعید جلیلی در جمع اعضای ستاد خود در مسجد امام صادق (ع)، اظهار کرد: امروز عرض می‌کنم کار ماخیلی وقت است که شروع شده و کار بزرگی است. رهبری در پیامی به رئیس جمهور منتخب فرمودند یک افق روشن را در نظر بگیرید. ۱۴ میلیون نفر را با رویکرد تبیینی، شما عزیزان به صحنه آوردید.

وی افزود: در دیداری که عصر امروز با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان از این حرکتی که شما عزیزان در این انتخابات داشتید، رضایت داشتند. رویکرد تبیینی و این شوری که در عرصه انتخابات ایجاد شد، کار شما‌ها بود و من خدمت مقام معظم رهبری هم این را عرض کردم.

دیدار قالیباف، جلیلی و مخبر با پزشکیان

جلیلی افزود: ساعاتی پیش با آقای پزشکیان جلسه داشتم و به ایشان گفتم ما وظیفه خود می‌دانیم که در مسیر انقلاب، مسیر کشور و قوای سه گانه از جمله دولت و رئیس جمهور محترم منتخب کمک کنیم و این وظیفه ما است. اگر جایی دیدیم که خطایی اتفاق می‌افتد در جایگاه خودمان مسئول هستیم و باید کمک کنیم تا آن خطا اصلاح شود. نباید سکوت کنیم و بگوییم دولت رقیب ما در انتخابات بوده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین