پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
ترافیک دیدارها با پزشکیان در روز دوشنبه بسیار بالا بود. اولین دیدار با اسحاق جهانگیری صورت گرفت. فردی که یکی از گمانه های اولیه برای معاون اولی تلقی می شود. دومین دیدار با سردار رادان فرماندهی فراجا صورت پذیرفت. دیدار سوم با حسن روحانی رئیس جمهور پیشین انجام شد. چهارمین دیدار هم با علی طیب نیا انجام گرفت. افکار عمومی پرسد که ایا مردان جناح راست، تقاضایی دیداری با رئیس جمهور نداشتند؟

شعارسال: ترافیک دیدار‌ها با پزشکیان در روز دوشنبه بسیار بالا بود. اولین دیدار با اسحاق جهانگیری صورت گرفت. فردی که یکی از گمانه‌های اولیه برای معاون اولی تلقی می‌شود. دومین دیدار با سردار رادان فرماندهی فراجا صورت پذیرفت. دیدار سوم با حسن روحانی رئیس جمهور پیشین انجام شد. چهارمین دیدار هم با علی طیب نیا انجام گرفت. افکار عمومی پرسد که ایا مردان جناح راست، تقاضایی دیداری با رئیس جمهور نداشتند؟

دیدار اسحاق جهانگیری با مسعود پزشکیان

دیدار جهانگیری، رادان، حسن روحانی و طیب نیا با پزشکیان

اسحاق جهانگیری در این دیدار با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات، برای وی در انجام وظایف سنگین و خطیر ریاست جمهوری آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جمهوری منتخب نیز ضمن تشکر از حضور و تبریک آقای جهانگیری، بر عزم خود برای تلاش در راستای ایجاد همدلی و رفع مشکلات کشور به ویژه بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد.

حسن روحانی با مسعود پزشکیان دیدار کرد

دیدار جهانگیری، رادان، حسن روحانی و طیب نیا با پزشکیان

رئیس جمهور اسبق ایران به دیدار مسعود پزشکیان، رئیس جمهور نهم ایران رفت.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین، عصر روز یکشنبه به منظور تبریک پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در دفتر رئیس‌جمهور منتخب حضور یافت.

رئیس‌جمهور پیشین در این دیدار برای دکتر پزشکیان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

رئیس‌جمهور منتخب نیز بر ضرورت توجه جدی به معیشت مردم و پیشبرد گفتگو، وفاق ملی و همگرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تأکید کرد.

دیدار سردار رادان با پزشکیان

دیدار جهانگیری، رادان، حسن روحانی و طیب نیا با پزشکیان

سردار احمدرضا رادان با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، کسب اعتماد مردم از سوی رئیس جمهور منتخب را از طرف خود و تمامی کارکنان خدوم و فداکار فراجا تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 سردار رادان صبح امروز دوشنبه در دیدار با رئیس جمهور منتخب تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره با زعامت فرمانده کل قوا با دولت برخاسته از اراده ملت و در انجام وظایف قانونی همکاری کرده است.

پزشکیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ حقوق اجتماعی و احترام به کرامت مردم، از ابراز محبت سردار رادان و خدمات خالصانه همه نیرو‌های انتظامی در عرصه‌های مختلف، به ویژه تلاش برای برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سایه امنیت و نظم کامل، قدردانی کرد.

دیدار طیب‌نیا با مسعود پزشکیان 

دیدار جهانگیری، رادان، حسن روحانی و طیب نیا با پزشکیان

وزیر اسبق اقتصاد با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، کسب رای اعتماد مردم را به وی تبریک گفت.

 علی طیب‌نیا، وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی، صبح امروز (دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳) با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور منتخب، با وی دیدار و ضمن تبریک کسب رای اعتماد مردم، برای او در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات به خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم آرزوی موفقیت کرد.

مسعود پزشکیان نیز در این دیدار بار دیگر بر عزم خود برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم تاکید و از حضور و کمک‌های طیب‌نیا در کارزار انتخاباتی خود تشکر کرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعارسال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین