پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گیلان با اشاره به رشد سیاسی و اجتماعی مردم در سال های پس از انقلاب گفت: با این میزان ثبت نام ها انتظار مشارکت گسترده در انتخابات از سوی مردم را داریم.

شعار سال: سیدکاظم دلخوش اظهار کرد: از آنجایی که نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بعهده نمایندگان مجلس گذاشته شده است شاهد روند مناسب کارها هستیم.

وی با بیان اینکه هیئت های نظارت بر انتخابات تشکیل شده است گفت: هیئت های اجرایی هم مشغول انجام کار خود بر اساس برنامه زمانبندی شده هستند و روند ثبت نام کاندیداها هم بخوبی انجام شد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گیلان با اشاره به اینکه در حال سرکشی به شهرهای مختلف هستیم گفت: بر اساس وظیفه قانونی سعی می کنیم کمبودها را پیگیری کرده و اموری که لازم است را حل و فصل می کنیم و تا شاهد انتخاباتی خوب و با نشاط باشیم.

دلخوش با اشاره به رشد سیاسی و اجتماعی مردم در سال های پس از انقلاب گفت: با این میزان ثبت نام ها انتظار مشارکت گسترده در انتخابات از سوی مردم را داریم.

وی همچنین در مورد شعار سال مقام معظم رهبری برای سال ۹۶ گفت: محور سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید رفع بیکاری باشد و در تلاش هستیم تا در مجلس یک کمیسیون ویژه برای تولید و اشتغال در مجلس ایجاد شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری بین المللی کاسپین، تاریخ 7 فروردین 96، کد مطلب: 203984: www.caspress.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین