پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
گویا شورای شهر را با خانه پیمانکاران و انبوه سازان و اصنافی از این قبیل اشتباه گرفته اند و ای کاش همان گونه که برای انتخابات شورای شهر احساس تکلیف کرده اند نسبت به بهبود کیفیت ساخت سازه های خود هم احساس تکلیف می کردند.
شعارسال: با وجود اینکه کمتر از پنج ماه به انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا باقی مانده است، برخی از افرادی که خود را کاندیداهای این انتخابات در لنجان می دانند از هم اکنون به تبلیغات زود هنگام روی آورده اند.

این افراد به ظاهر مستعد برای انتخابات شورا، پای خود را فراتر از تبلیغات چهره به چهره گذاشته و از شیوه های نوین تبلیغاتی هم غافل نشده اند و از طریق ایجاد گروه و کانال های تبلیغاتی در فضای مجازی گرفته تا برگزاری برخی از شب نشینی های با جوانان در فضای حقیقی به تبلیغات می پردازند.

این چنین افراد نام آشنایی که از انبوه سازان مناطق مختلف استان اصفهان هستند، گویا شورای شهر را با خانه پیمانکاران و انبوه سازان و اصنافی از این قبیل اشتباه گرفته اند و ای کاش همان گونه که برای انتخابات شورای شهر احساس تکلیف کرده اند نسبت به بهبود کیفیت ساخت سازه های خود هم احساس تکلیف می کردند.

برخی از این کاندیداهای احتمالی کانال هایی را تحت عناوین نگرش و دیدگاه نو برای فلان شهر راه اندازی کرده اند و مدتی بعد نام این کانال ها را با موضوعاتی مرتبط با انتخابات تغییر دادند که البته چنین اقدامی دور از انتظار هم نبود!

باید توجه داشت موضوعی که بیش از هر چیز دیگری برای حضور یک شخص در انتخابات شوراهای شهر اهمیت دارد ضرورت آشنایی شخص با معاونت ها و کمیسیون های شهرداری است چراکه در صورت عدم آشنایی این شخص با موارد ذکر شده به طور یقین شاهد تصمیم گیری ها و عملکرد نادرست در سطح شهر خواهیم بود.

استقلال شهرداری های لنجان از ذوب آهن اصفهان یکی دیگر از مقوله هایی است که باید در انتخابات آینده مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد چراکه عدم استقلال شهرداری ها از این واحد صنعتی سبب می شود تا در صورت بروز هرگونه اختلال در گردش چرخه های این شرکت صنعتی، شهرداری ها با کمبود اعتبار روبه رو شوند و به دنبال آن شاهد برخی نابه سامانی ها در سطح شهر باشیم.

با تمام این تفاصیل امیدواریم از یک طرف شاهد برخورد قاطع دستگاه های ذیربط با افرادی که از هم اکنون سعی دارند به نوعی خود را کاندیدا خطاب کنند باشیم و از طرف دیگر در انتخابات آینده شاهد پایان نگرش اقتصادی و درآمدی افراد به کرسی های شوراهای اسلامی شهر و روستاها باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی لنجانا، تاریخ انتشار: 29 دی 1395، کدخبر: 41749، www.lenjanna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین