پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
فرمانده ناجا گفت: با همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی با کاهش ۸ درصدی تعداد جان باختگان مواجه هستیم.
شعارسال: سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید هوایی از تفرجگاهها و محورهای مواصلاتی استان تهران با تاکید بر این که در بحث تصادفات رانندگی حتی یک کشته و یا مجروح نیز دردآور است، افزود: اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که در نوروز امسال افزایش سفرها، شرایط ناپایدار جوی و همچنین افزوده شدن ۲ میلیون خودروی جدید به چرخه ترافیکی را شاهد بودیم.

وی با اعلام بازگشت ۸۰ درصد مسافران نوروزی به شهرهای خود، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست.

فرمانده ناجا یادآور شد: در طرح نوروزی ۳۰۰ هزار مامور پلیس در قالب ۲۶ هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و بکارگیری شده اند که این امر علاوه بر کاهش سوانح ترافیکی تاثیر مطلوبی بر کاهش جرایم و به ویژه سرقت داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 13 فروردین 1396، کدخبر: 3942683 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین