پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
فرمانده نیروی انتظامی گفت: تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه ها از الزامات است و باید برخورد و نگاهمان با سربازان وظیفه پدرانه و متعهدانه باشد.

شعارسال: سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س)، اظهار کرد: امید است همه ما محب واقعی ایشان باشیم و بتوانیم راه و منش این بانوی بزرگوار اسلام و ائمه اطهار را پیروی کنیم و عملکردمان موجب رضایت خداوند متعال، ائمه اطهار و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم، افزود: سازمان وظیفه عمومی ناجا یکی از مجموعه های تأثیرگذار در نیروهای مسلح کشور است و این سازمان مسئولیت تأمین نیروی وظیفه و سربازان را برای نیروهای مسلح و برخی از سازمان ها و دستگاه ها عهده دار است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در واقع سازمان وظیفه عمومی صرفا متعلق به نیروی انتظامی نیست و فرا ناجایی و متعلق به همه نیروهای مسلح است؛ نیروهای مسلح اعم از سپاه ، ارتش ، وزارت دفاع، ناجا و... باید از این سازمان هم خدمات گیرنده و هم پشتیبانی کننده باشند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: سازمان وظیفه عمومی به نوعی با آحاد مردم در ارتباط است و جوانان به عنوان سرمایه های گرانبهای این مرز و بوم، مخاطب اصلی این سازمان هستند؛ سازمان وظیفه عمومی در معرفی جایگاه والا و خدمت مقدس سربازی نقش موثری دارد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه ها از الزامات است و باید نگاهمان به سربازان وظیفه پدرانه، متعهدانه، مسئولانه و در راستای ارتقاء و پیشرفت جوانان باشد.

وی ادامه داد: مجموعه های بکارگیری سربازان وظیفه، باید مرکز تربیت و پرورش این جوانان عزیز باشد و بایستی از ظرفیت و استعداد سربازان عزیز در راستای اعتلای کشور بهره برد.

فرمانده ناجا یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای تکریم سربازان و حفظ شأن و منزلت این عزیزان، برنامه هایی دنبال می کنند که برگزاری جشنواره سرباز یکی از برنامه های ناجا در این راستا است.

سردار اشتری تأکید کرد: وظیفه ما مسئولان این است به گونه ای عمل کنیم که سربازی به عنوان خاطره انگیزترین ، شیرین ترین، کارآمدترین و تأثیرگذارترین دوران زندگی جوانان ثبت شود.

وی با اشاره به خدمات دهی سازمان وظیفه عمومی ناجا، عنوان کرد: سالانه حدود ۳ میلیون خدمات توسط این سازمان به مردم ارائه می شود که بایستی علاوه بر ارائه خدمات به تکریم «ارباب رجوع» و «اخلاق مداری» توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با توسعه خدمات الکترونیک، میزان مراجعات حضوری مردم به این سازمان کاهش یافته در حالیکه میزان ارائه خدمات افزایش داشته است.

وی بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیک تأکید و بیان کرد: سازمان وظیفه عمومی ناجا با بکارگیری فناوری های نوین از مجموعه های پیشرو ناجا در خدمات دهی به مردم است و باید این رویکرد را تقویت کنیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه طرح های مطلوبی در سازمان وظیفه عمومی انجام شده است بر تدام این طرح ها و برنامه ها متناسب با توسعه فناوری تاکید و خاطر نشان کرد: تعامل با نیروهای مسلح از اصلی ترین وظایف سازمان وظیفه عمومی است.

فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به خدمات و اقدامات سردار صدرالسادات و مجموعه سازمان وظیفه عمومی، اظهار کرد: سردار صدرالسادات قریب به ۳۷ سال در مسئولیت های مختلف، باانگیزه و برنامه خدمت کردند، از زحمات و تلاش های این برادر بزرگوار تشکر می کنم چرا که همواره در هر مسئولیتی منشأ خیر و برکت بودند .

وی با معرفی رئیس جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا، بیان کرد: سردار بهرام نوروزی نیز از پیشکسوتان نیروی انتظامی هستند و عهده دار مسئولیت های مختلفی بوده اند.

فرمانده ناجا ضمن آرزوی توفیق برای سردار صدرالسادات و موفقیت سردار نوروزی، گفت: امید است سرباز شایسته و لایقی برای مقام معظم رهبری و کشور عزیزمان باشیم.

حکم تقدیر از سردار صدرالسادات و انتصاب سردار نوروزی توسط جانشین بازرسی کل ناجا قرائت شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 12 اسفند 1395، کدمطلب: 3921413 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین