پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
بسته سخت‌افزاری کارما شامل یک پهپاد حرفه‌ای و فوق سبک همراه با دوربین مخصوص ضبط لحظات ورزشی-تفریحی HERO5 به قیمت 1399 یورو در اسپانیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه و انگلیس به‌صورت آنلاین از سایت رسمی قابل سفارش است.
شعارسال: گفتنی است پهپاد مذکور با هر نوع دوربین دیگری از کمپانی GoProبه قیمت 999 یورو عرضه می‌شود.

این پهپاد که در سپتامبر گذشته راهی بازار شد پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر خاموش شدن ناگهانی حین پرواز، مرجوع شد تا مجدداً راهی بازار مصرف شود.

کمپانی GoPro روی این محصول خود سرمایه‌گذاری زیادی کرد تا بتواند به‌عنوان اولین پهپاد تجاری برای کارهای ورزشی-تفریحی آن را در بازار جا بیندازد که دچار شکست شد و به‌ناچار 2500 پهپاد کارما را مرجوع کرد.

پره‌های قابل تعویض، پایه فرود قابل تعویض، پرواز خاموش، باتری قابل تعویض، قطعات تاشو و انعطاف‌پذیر برای حمل، روش آسان برای به پرواز درآوردن پهپاد و وجود لرزش گیر روی پایه دوربین متصل به پهپاد، این محصول را متفاوت کرده است.

کمپانی GoPro که با ضرر 116 میلیون دلاری مواجه شده قصد اخراج 270 مهندس و تکنسین خود را دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 14 فروردین 1396، کدخبر: 650847، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین