پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
نماینده ادورا مجلس شورای اسلامی در رامهرمز با اشاره به نقش تفکر انقلابی در صیانت از کشور بیان داشت: آمریکا جرئت نزدیک شدن به ایران ندارد و ادعای اینکه اگر برجام نبود به ایران حمله می شد غلط است.

شعار سال: علیرضا زاکانی در تجمع مردم انقلابی رامهرمز در مسجد امام خمینی (ره) این شهر و در همایشی با عنوان "انقلابی‌گری رمز پیشرفت” که به میزبانی بسیج دانشگاه پیام نور برگزار شد با اشاره به نگاه امام خمینی و بنی صدر در اداره امور کشور، تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون و در مقاطع مختلف این ۳۸ سال هم تفکر انقلابی و هم غیر انقلابی وجود داشته است،هر چند با کندی ولی تفکر انقلاب اسلامی به پیش رفت و الحمدلله این تفکر تاکنون به خیلی از کشور های دیگر صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بعضی ابعاد انقلاب موفق و دربعضی دیگر ناموفق بوده‌ایم، ادامه داد: ۲ پیام شفاف انقلاب همین تمسک به اسلام و توجه به حضور مردم و کارسازی این حضور در میدان‌‌ها است، دو ویژگی‌اش نیز این است که هر جا به آن توجه کردیم موفق و هر جا به آن توجه نکردیم ناموفق بوده‌ایم. مثلا دفاع مقدس تمسک به این ویژگی‌ها بود.

نماینده سابق مردم تهران، فرد انقلابی را پاک‌دست، ساده‌زیست و مجاهد خواند و ادامه داد: حضور عناصر انقلابی در صحنه ویژگی شاخص انقلاب اسلامی بوده و سید حسن نصرالله ولایت‌پذیری را عنصر اصلی پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی مطرح کرده است.

زاکانی بیان کرد: اگر در مذاکرات سر مردم ما کلاه رفت دلیل اصلی آن اعتماد به دشمن بود و مردم باید بدانند که هرگاه به دشمن اعتماد شد یقیناً راه را غلط رفته ایم و این خسارت محض است.

وی افزود: متاسفانه مسئولین ما در مذاکرات تعهدی را امضا کرده اند که ابتدا می بایست ما همه اقدامات را انجام بدهیم سپس برای دفاع از حقمان برویم التماس کنیم!

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم، گفت: مگر می شود کسی بصیرت و عقلانیت داشته باشد و برود یک قراردادی را امضا کند که ابتدا خودش همه تعهدات را انجام دهد سپس چشم انتظار باشد که دشمن به تعهدش عمل کند.

زاکانی ضمن تاکید بر مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری ، داشتن قوای نظامی قوی و حضور همیشه در صحنه مردم بعنوان سه ضلع قدرت نظام جمهوری اسلامی و با اشاره به دو اشتباه تاریخی مسئولین، یعنی اعتماد به دشمن و بیان نادرست واقعیت های مذاکرات به مردم تصریح کرد: دروغ بزرگ این است که اگر مذاکره نشده بود جنگ صورت می گرفت، اما مردم عزیز ما باید بدانند اگر آمریکا می توانست به ما حمله کند لحظه ای تعلل نمی کرد.

وی گفت: برخی ها نیز می گویند اگر ما با کدخدا مذاکره نداشته باشیم اجازه صادرات نفت را به ما نمی دهند که این نیز یکی دیگر از دروغ های بزرگ است که مطرح می شود چون اروپا تصویب کرده بود که سالیانه ۵۰۰ هزار بشکه از واردات نفت از ایران را کمتر کند و اکنون هم که از ایران نفت وارد می کنند با قیمت بسیار پایینی می خرند.

این کارشناس مسائل سیاسی کرسنت را یک کلاه گشادی دانست که بر سر ملت ایران رفت و ادامه داد: خیانت عظیمی به کشورمان شد و دستگاه نظارتی اعلام کرد که ۵۴ میلیارد دلار خسارت است.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: فرق نظام ما با نظام ستم‌شاهی در این است که نظام ستم‌شاهی در بستر ناپاکی شکل گرفته بود و سران نظام به‌دنبال غارت‌گری و چپاول بودند، اما در نظام اسلامی این فساد لکه ننگی است که به دامنه انقلاب نشسته است و این لکه ننگ و سیاهی، لباس زیبای نظام اسلامی را لکه‌دار کرده است.

وی با اشاره به فساد های گسترده ای که در جامعه ما وجود دارد و همچنین پیوستگی بین قدرت وثروت در جامعه گفت: اینکه ۱۲ هزار میلیارد تومان پول ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان را می دهند به ۲۹ نفر و آنها هم پرداخت نمی کنند بیان کننده عمق فساد در جامعه است و متاسفانه طی چند سال اخیر فساد به صورت حرفه ای افزایش پیدا کرده است.

زاکانی اضافه کرد: مبارزه با فساد اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌شناسد، باید با اصل فساد مبارزه کرد. هر جناح هم ابتدا باید ابتدا از خودش شروع کند.

عضو سابق هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با پیگیری فسادهای اقتصادی و ارتباط آن با سیستم آلوده دولتی گفت: افراد وابسته به دولت یازدهم در طول دوره استقرار خود پول‌هایی بدتر از پول بابک زنجانی جابجا کرده است و مثلاً در معاملات نفتی در هر بشکه ۸ دلار تخفیف داده شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری موج چهارم، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395، کد مطلب: 35811: www. moje4news.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین