پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی نوشت: به روزهای آغازین فعالیت دولت دوازدهم نزدیک می شویم. تجربه سیاسی در چهار سال دوم صدارت رییس جمهورها نشان می دهد که آنان برنامه خاصی را مدنظر قرار می دهند؛ هرچند هریک از آنان نسبت به طرح ریزی، اقدام و دست یابی به اهداف مدنظر در جایگاهی متفاوت قرار گرفته اند.

شعار سال: علیرضا زاکانی اظهار داشت : آقای روحانی در دولت یازدهم تمام تلاش های خود را معطوف بر تحقق برجام نمودند. با وجود تذکرها و تجربه های تاریخی نسبت به چگونگی مناسبات با آمریکا، اعتماد فراوانی به دشمن شد و ماحصل آن عدم کسب منافع ملی در مذاکرات هسته ای بود. در مقابل بدعهدی های طرف مقابل، آقای ظریف نیز نامه ای به خانم موگرینی نوشتند که هنوز آن نامه از سوی دولت محرمانه است، هرچند دو روز پیش آقای ظریف از نقض متن برجام از سوی آمریکا سخن گفتند.

مسلماً آقای روحانی طرح خاصی برای چهارسال آینده دولت مدنظر دارند؛ پروژه آتی دولت کلان تر از پروژه قبلی است و دولت دوازدهم برای اجرای آن نیازمند بسترسازی مناسب در فضای جامعه است. اولین گام برهم زدن تمرکز نیروهای دغدغه مند انقلابی با ایجاد دعواهای تصنعی سیاسی است که آرامش و همگرایی ایجاد شده در رقابت سیاسی اردیبهشت امسال که پیش نیاز سامان دهی مجدد آنهاست را بهم ریزند و با این روش از الان هرگونه سخن درست انتقادی نیز تعبیر به مقابله با رای اکثریت می شود.

پروژه مدنظر دولت دوازدهم تنها به قدرت دفاعی ما مخصوصاً قدرت بازدارندگی موشکی منحصر نخواهد شد؛ آنان فراتر از موشک را نشانه گرفته اند؛ گزاره «پول موشک ها را دولت داده است» معنا دار است؛ بیشترین حجم پول صنایع دفاعی ما از نفت تامین می شود و حالا پروژه بعدی حول طلای سیاه طرح ریزی شده است.

البته قابلیت های بالای منطقه ای و جهانی ایران اسلامی که سبب پیشرفت، استقلال و امنیت کشور شده است نیز در دستور کار قرار دارد. ان شاءالله در این باره بیشتر خواهم نوشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز ، تاریخ انتشار 27 تیر 96، کدمطلب:534101، www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
0
یعنی اینکه آمریکا آره؟
کاسه کوزه شو ببنده اینجا دیگه جای اون نیست؟
آره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین