پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با احرای طرح تحول سلامت و اجرای نسبتا موفق عملیات هوایی در سیستان و بلوچستان ،مرگ و میر ماردان باردار حدود 50 درصد کاهش داشته است.

شعار سال: دکتر محمودرضا میری بنجار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص تشریح دستاوردها و ارائه فعالیت های نظام سلامت استان سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز 1396 ، اظهار داشت : اصحاب رسانه نقش مهمی در تاثیرگذاری مثبت و اطلاع رسانی در حوزه بهداشت برعهده دارند.

وی در ادامه ضمن اشاره به تاثیرات مثبت طرح تحول سلامت در استان ، افزود: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید کمبودهای دارویی برطرف شده و نظارت ها در حوزه غذا و دارو افزایش یافته است .

دکتر میری تصریح کرد: شعار سال 96 (اقتصاد مقاومتی _ تولید و اشتغال) براساس واقع بینی مطرح شده و همه مردم و مسئولین در جهت حل مشکلات جامعه مسئول هستند

وی افزود : تمامی مراکز تخصصی و فوق تخصصی و کلینیک های دندانپزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان سیستان و بلوچستان در ایام تعطیلات نوروز 1396 فعالیت داشته اند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آمار عملکرد طرح سلامت نوروزی در سال 96 ،خاطر نشان کرد : در این ایام تعداد بیماران سرپایی در استان هزار و 270 مورد ، تعداد بیماران انتقال داده شده هزار و 698 مورد و کل تماس های گرفته شده با اورژانس 7 هزار و 51 مورد اعلام شده است .

دکتر میری در ادامه گفت: حدود 871 مورد ماموریت جاده ای ،هزار و 796 مورد ماموریت شهری ، 9 مورد ماموریت های اورژانس هوایی در استان صورت گرفته و 17 نفر از مصدومین از طریق ماموریت های اورژانس هوایی منتقل شده اند .

وی در خصوص آمار کل تصادفات شهری و جاده ای در سطح استان گفت: حدود 308 مورد تصادف شهری و 139 مورد تصادف جاده ای از 25 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 اعلام شده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به حدود 71 پایگاه فعال در سراسر استان ، تعداد مراجعین به ایستگاه های سلامت را 2 هزار و 97 نفر اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان پاک ترین داروخانه ها را از نظر عرضه لوازم آرایشی و مواد داوریی در سطح کشور دارد، افزود: دو بیمارستان 96 تخت خوابی در زاهدان در دست ساخت است که با فعالیت بخش خصوصی می تواند زمینه اشتغال مناسبی را فراهم کند .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای زاهدان، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 13671: www.nedayezahedan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
خداوند بزرگ را شاکریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین