پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۱۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
«امیرعباس فخرآور» از عنصر اپوزیسیون و همکار سرویس‌های جاسوسی غربیست که سابقه زیادی در همکاری با سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل دارد.

شعار سال: او در ایام تحریم اقتصادی ملت ایران از سوی دولت‌های اروپایی و آمریکایی، یکی از حامیان تحریم‌ها بود و حتی دولت‌مردان و نمایندگان کنگره آمریکا را به افزایش تحریم‌های ضدایرانی تشویق می‌نمود.

فخرآور که با فریبکاری و چاپلوسی توانسته رابطه نزدیکی با لابی‌های صهیونیستی و جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا برقرار کند، مدعیست همواره در جلساتی آنها شرکت می‌کند و با انتشار عکس‌های خود با نمایندگان کنگره آمریکا، سعی دارد خود را فردی مهم نشان دهد. او بارها با افراد ضدایرانی از جمله برخی از مقامات رژیم صهیونیستی، دولت‌مردان و سناتورهای کنگره آمریکا و حتی سران رژیم آل‌سعود عکس یادگاری گرفته و با افتخار منتشر کرده بود.

پس از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» و قدرت‌گرفتن دوباره جمهوری‌خواهان در آمریکا، فخرآور هم در بین دیگر عناصر اپوزیسیون مقیم آمریکا از وضعیت بهتری برخوردار است و توانسته به نان و نوایی برسد. او که در دوران دولت ترامپ برنامه زیادی برای مطرح کردن و کسب قدرت دارد، از این فرصت استفاده کرده و چندی پیش در دیدار با برخی مقامات دولتی و سناتورهای آمریکایی، پشت درهای بسته با آنها درباره شبکه‌های «صدای آمریکا» و «رادیو فردا» به‌عنوان دو رسانه دولتی دولت آمریکا که هنوز در اختیار طرفداران حزب دموکرات آمریکا است، سخن گفته و خوستار خانه‌تکانی اساسی در این دو شبکه و تغییر مدیریت آنها شده است که البته در روزهای اخیر خبرهایی از تغییرات در این شبکه‌های دولتی شنیده می‌‌شود.

فخرآور در روزهای نخست سال جدید شمسی، با شبکه سعودی «کلمه» که از حامیان گروه‌های تروریستی منطقه بخصوص داعش و القاعده است، مصاحبه کرد و از تریبون این شبکه به دروغ‌پراکنی و ایران‌هراسی پرداخت. او در بخش‌هایی از سخنانش، در حمله به شبکه «BBC فارسی»، با تصریح بر اینکه این شبکه بودجه‌اش را از ملکه انگلستان دریافت می‌کند، مدعی شد: "بی‌بی‌سی یک شبکه کاملا دولتی است و باید سیاست‌های دولت انگلیس را دنبال کند، اما اکنون این کار را نمی‌کند و حتی در راستای اهداف جمهوری‌اسلامی مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند …”

فخرآور در ادامه سیاست تخریب و حذف مخالفان خود در بین عناصر اپوزیسیون، برخی از عوامل «BBC فارسی» مانند «مسعود بهنود»، «عنایت فانی» و «فرخ نگهدار» را از عوامل جمهوری‌اسلامی نامید و گفت: "مسعود بهنود عامل رژیم است و با بی‌شرمی در تمام انتخابات رژیم در سفارت جمهوری‌اسلامی در لندن شرکت می‌کند و با افتخار رای می‌دهد. او در جنایت‌های رژیم شریک است …”

«امیرعباس فخرآور» کارمند سرویس جاسوسی آمریکا و همکار محافل صهیونیست که از هر ابزاری برای دست‌یابی به قدرت استفاده می‌کند، پس از «رادیو فردا» و «صدای آمریکا»، به‌نظر می‌رسد حتی به «BBC فارسی» هم چشم طمع دارد و در تلاش است تا از طریق دولت جمهوری‌خواه آمریکا به انگلیسی‌ها فشار وارد شود تا رویکرد »BBC فارسی» تندتر و ضدایرانی‌تر و در جهت اهداف و منافع عناصر به‌شدت تندرو قرار گیرد؛ بخصوص در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری در ایران.

از نظر افرادی مانند «مسعود بهنود»، جمهوری‌اسلامی باید از طریق برگزاری انتخابات و روی‌کار آمدن فرد و افرادی نزدیک به غرب سرنگون شده یا حداقل تغییر رفتار دهد. اما افرادی مانند فخرآور اساسا انتخابات در ایران را به‌چالش می‌کشند و معتقدند نباید در انتخابات شرکت کرد، بلکه با تحریم و جنگ باید رژیم ایران را تغییر داد.

بعید نیست که فخرآور و باند پشت‌پرده‌اش پس از موفقیت در ماموریت در کنترل گرفتن «صدای امریکا» و «رادیو فردا»، در فکر در اختیار گرفتن «بی‌بی‌سی فارسی» و آوردن جریانی و گروهی تندروتر در آن باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، تاریخ 20 فروردین 96، کد مطلب: 45486: www.enghelab-news.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
بی بی سی دقیقا معلوم نیست چه سیاستی را در قبال جمهوری اسلامی داره دنبال میکنه ، فقط تفرقه اندازی میکنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
دقیق نمیشه گفت چه قصدی دارن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین