پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
نامزد حزب راست افراطی «جبهه ملی» فرانسه اعلام کرد که به منظور تمرکز بیشتر بر رقابتهای انتخاباتی خود، بطور موقت از سمت رهبری این حزب کناره گیری می کند.
شعارسال: «مارین لوپن» رهبر حزب راست افراطی فرانسه موسوم به «جبهه ملی» روز دوشنبه اعلام کرد که بطور موقت از رهبری این حزب کناره گیری و در مقابل، بر رقابتهای انتخاباتی خود تمرکز می کند.

ظاهراً هدف اصلی لوپن از اعلام این کناره گیری، جلب آرای بیشتر رأی دهندگان فرانسوی در رقابت با نامزد مستقل- «امانوئل ماکرون»- در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است.

مارین لوپن پیشتر گفته بود که به عنوان نامزدی از حزب تحت رهبری خود در این انتخابات شرکت نمی کند و دستور کار سیاسی وی در جریان رقابتهای انتخاباتی متعلق به خود اوست و ارتباطی به مواضع حزب جبهه ملی فرانسه ندارد.

مارین لوپن در شبکه تلویزیون دولتی فرانسه اعلام کرد: «من از امشب دیگر رهبر حزب جبهه ملی نیستم؛ بلکه نامزد انتخابات هستم».

گفتنی است که طی یک روز گذشته با اعلام نتایج ۹۷ درصد از شعبات رأی گیری، مارین لوپن با کسب ۲۱.۴ درصد آراء و امانوئل ماکرون با کسب ۲۳.۹ درصد آراء به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یافتند.

در این انتخابات که قرار است روز هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری) برگزار شود، ماکرون از شانس بیشتری برای غلبه بر رقیب راستگرای خود و راهیابی به کاخ الیزه برخوردار است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1396، کدخبر: 3961961 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
لوپن احتمالا اولین زن رئیس جمهور فرانسه می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین