پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بار سنگینی به دوش آموزش و پرورش انداخته است.

شعار سال: محمدحسن قائدیها در مراسم اردوی پیشآهنگان یاور مربی پیشتاز اظهار کرد: اضافه شدن یک پایه در دوره ابتدایی و حذف پایه اول متوسطه از دوره متوسطه دوم کار سختی را بر دوش آموزش و پرورش گذاشته است.

وی افزود: انجام نگرفتن جذب نیروی انسانی با توجه به نیاز واقعی آموزش و پرورش به خصوص در مهر ماه امسال مشکلاتی را ایجاد کرد به طوری که باعث شد سال سختی را آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: با توجه به مشکلات و خشکسالی مالی که گریبانگیر آموزش و پرورش شده است، خوشبختانه طرح رتبه‌بندی معلمان به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: برای 6 ماهه اول سال تحصیلی امسال بالغ بر 1400 میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شد.

قائدیها بیان کرد: در حال حاضر وضعیت دو شهرستان پیربکران و فلاورجان از نظر مشکلات نیروی انسانی به واسطه مشکلات موجود در فضاهای آموزشی و همچنین نسبت دانش‌آموز به معلم جزو مناطق پر مشکل آموزش و پرورش استان محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون آموزش و پرورش استان اصفهان در زمینه‌های پرورشی، پژوهشی و غیره از رتبه‌های خوب کشوری برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: باید در زمینه تمرکززدایی، تقویت مدیران آموزشگاهی گام‌های بلندی برداشته شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 26 آذر 1394، کد مطلب: 13940926000702: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین