پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۱۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
پیشکسوت امور تربیتی گفت: با توجه به اینکه مشکلات دانش آموزان در سنین مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، وجود یک مشاور در همه مقاطع تحصیلی برای حل و فصل این مشکلات یک ضرورت است.

شعارسال: احمد صافی اظهار داشت:باید در تمام دوره های تحصیلی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مشاور داشته باشیم و این یک ضرورت است؛ زیرا مشکلات دانش آموزان در سنین مختلف متفاوت است و نیازمند این است که بتوانند مشکلات خود را با یک مشاور در میان بگذارند تا مشکلات آنها را حل و فصل کنند.

وی افزود: هجمه های فرهنگی دشمنان زیاد است اما بسیاری از معلمان در سیستم آموزش و پرورش درحال تلاش هستند و زحمت می کشند تا با این هجمه ها مقابله کنند.

صافی ادامه داد: معلمان بهترین آثار، کتاب ها و زندگینامه اساتید برجسته تعلیم و تربیت را مطالعه کنند تا رمز موفقیت آنها را دریابند و مشکلات خود را برطرف کنند.

این پیشکسوت امور تربیتی ادامه داد: با اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان از ابتدای مهر 94 تا حدودی وضعیت معیشت معلمان و فرهنگیان در کشور بهتر شده است .

وی گفت: امیدواریم در سال آینده نیز نیز طبق ضوابط این افزایش ادامه یابد تا شاهد بهبود وضعیت معیشت معلمان در سال آینده باشیم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار: 11اسفند1394، کدخبر: 469030: www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین