پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵
امام جمعه موقت جیرفت گفت: مسؤولان مساله حق‌آبه هلیل‌رود را بررسی و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند تا مدیون نسل‌های آینده نباشیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام امین کمالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت مشکلات کشور است لذا این فرهنگ باید در جامعه نهادینه و عملی شود تا شاهد اثرات این مهم در جامعه باشیم.

وی با تبریک فرارسیدن سال نو افزود: رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط و نیاز جامعه شعار سال را انتخاب می‌کنند لذا ایشان هفت سال، شعار را در زمینه اقتصاد انتخاب کرده‌اند که این خود نشان از توجه وریزبینی ایشان نسبت به این مساله دارد.

امام جمعه موقت جیرفت تصریح کرد: انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نشان دهنده اهمیت این مسائل است لذا این شعار نقشه راه برای مسؤولان است که باید با تمام جدیت به آن توجه شود.

کمالی خاطرنشان کرد: دشمن مشکل اقتصادی کشور را با تشدید تحریم‌ها افزایش داده است و با این فعالیت دنبال نارضایتی مردم از نظام و از بین بردن این نظام است.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: با تحقق شعار سال تمام نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود لذا تنها راه برون‌رفت مشکلات چنگ زدن به فرهنگ قرآنی وایستادگی با تکیه بر توان داخلی کشور است.

وی به سخرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جدید اشاره کرد وافزود: معظم له در این سخنرانی اعتماد به جوانان را یکی از سرفصل‌های برون‌رفت مشکلات برشمردند لذا باید با تکیه بر جوانان در زمینه اقتصاد مقاومتی برای برون‌رفت مشکلات تلاش کنیم.

کمالی افزود: ولایت شاخصه زندگی ما است و اگر کسانی بر خلاف مسیر رهبری حرکت کنند مردم در مقابل آنها ایستادگی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نام‌نویسی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های نظارتی این انتخابات را رصد کنند تا مشکلی پیش نیاید.

امام جمعه موقت جیرفت خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در ایام‌الله‌ها حماسه سیاسی را رقم زدند و این مسؤولیت مدیران را سنگین کرد.

کمالی به مساله حق‌آبه هلیل‌رود اشاره کرد و افزود: مسؤولان در این زمینه برنامه‌ریزی کنند تا فردا مدیون نسل‌های آینده نباشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی هلیل، تاریخ انتشار 04 فروردين 1396، کد مطلب: 23954: www.halil.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین