پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تولیت آستان امامزاده هاشم (ع) به لحاظ قانونی به مسئولان ذی‌ربط کشوری محول شده تا آنها براساس تقسیمات و تصمیمات کشوری تصمیم بگیرند.
شعار سال:از شهرستان آمل، بحث تولیت آستان امامزاده هاشم (ع) که در محور مواصلاتی هراز واقع شده است، سال‌های زیادی است که به موضوع اساسی تبدیل شده است. هر چند، گاهی واگذاری تولیت این آستان مقدس به استان مازندران، استان تهران و یا هر دو استان به گوش می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه سفر به مازندراندر شهرستان آمل در این رابطه، اظهار کرد: از نظرمان امامزادگان متعلق به همه کشور و همه ملت هستند.

حجت‌الاسلام علی محمدی افزود: امامزادگان مختص به یک استان و منطقه جغرافیایی نیستند بلکه همه ارادت‌مندان ارادت قلبی خود نسبت به همه امامزادگان را ابراز داشته و ارادت‌شان به اهل‌بیت را نشان می‌دهند.

وی با اعلام اینکه بهتر است رسانه‌ها به موضوع تولیت آستان امامزاده هاشم (ع) نپردازند، تصریح کرد: این بحث مهم تشریفات قانونی زیادی دارد که طبق قانون و تقسیمات جغرافیایی کشور مسئولان باید عمل کنند.

نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: این امر به لحاظ قانونی به مسئولان ذی‌ربط محول شده تا آنها براساس تقسیمات و تصمیمات کشوری تصمیم بگیرند.

این مسئول گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه را مختص به یک مکان نمی‌دانیم بلکه مختص به همه ملت، شیعیان و محبان اهل‌بیت هستند.

محمدیدر مورد سوق دادن وقف به سمت درمان بیماران صعب‌العلاج و ایجاد بیمارستان‌های درمان بیماران سرطانی، بیان کرد: در این مورد اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: در سه استان فارس، تهران و مرکزی مجموعه‌هایی را برای درمان بیماران سرطانی مهیا کرده و اقداماتی آغاز شد و امیدواریم با همت و تلاش مردم، خیران و واقفان به موقع این طرح‌ها بهره‌برداری شود تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: با کلنگ‌زنی‌ها، طراحی مطالعات و جمع‌آوری برخی کمک‌های مردمی انجام شده است تا مردم از برکات آن استفاده کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس,تاریخ انتشار 27 آذر 1394,کد مطلب: 13940926001256 farsnews.com.www

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین