پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
چه کسانی سرتیپ عبد الحسین امیر احتشامی، والی کرندغرب را به خاطر دارند؟ پاسخ این سوال جز “عده ای اندک” نیست. اما نام امیر احتشامی سال های سال است که بر سر زبان ها می چرخد و مردم ریژاو داستان های بسیار زیادی از این مرد می دانند و می گویند.
شعار سال: چه کسانی سرتیپ عبد الحسین امیر احتشامی، والی کرندغرب را به خاطر دارند؟ پاسخ این سوال جز "عده ای اندک” نیست. اما نام امیر احتشامی سال های سال است که بر سر زبان ها می چرخد و مردم ریژاو داستان های بسیار زیادی از این مرد می دانند و می گویند. حتی برای قدرت و ثروتش ضرب المثل هم ساخته اند.

مرحوم عبدالحسین امیر احتشامی نوه مرحوم علیمرادخان سرتیپ فاتح قلعه فلک الافلاک خرم آباد است. او از نوادگان فرخ سلطان کرندی والی منطقه غرب کشور بودند.

امیر احتشامی در دوره ی هیجدهم به نمایندگی مجلس انتخاب و به مدت ۴ سال نماینده مردم غرب کشور بودند. امیر احتشامی والی کرند غرب، ریژاو، قصرشیرین و حومه بودند.


نفر دوم از سمت چپ، امیر احتشامی با عینک مشکی معروفش ایستاده است.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ریژاو نیوز، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1393، کد مطلب: -، www.rejawnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
3
عکسای قدیمی وجالی بود م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین