پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۶۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی به معیشت مردم نگاه می‌کنیم غصه‌دار می‌شویم، ما معتقد به سرمایه‌گذاری در کشور هستیم اما محرومان نیز باید به حق خود برسند.

شعار سال: سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم همدان با بیان اینکه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی سه سال با بسیاری از شهدایی که در این شهر هستند همکاری داشتم، گفت: امروز برای همه ما کشور و منافع و پیشرفت آن بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب مساله مهمی است.

وی افزود: عزت و اقتدار این کشور مرهون رشادت و دلاورمردانه بسیجیان بوده است و اگر کسی امروز نمی تواند چپ به کشور ما نگاه کند به دلیل حضور دلاورانه مردم است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با وجود همه تلاش‌ها وقتی به معیشت مردم نگاه می کنیم غصه دار می شویم، تصریح کرد: آیا این وضعیت در شان مردم ماست؟ در حالی که ثروت های عظیمی در کشور داریم و ذخایر بسیاری در ایران وجود دارد.

وی با طرح این سوال که چرا جوان ما بعد از تحصیلات، کار نداشته باشد، گفت: فرزندی خودش بیکار است و شاهد بیکاری پدر نیز هست؛ فقر مطلق برای برخی وجود دارد و عده ای فقط با یارانه زندگی می کنند؛ آیا کشور پول و منابع ندارد؟

رئیسی افزود:11 میلیون جوان آماده ازدواج داریم و آنها نیازمند شغل با کرامت هستند و محل زندگی می‌خواهند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چند نفر قانون را دور میزنند و میلیاردها تومان وام میگیرند، تصریح کرد: مساله کشور مساله ضعف مدیریت است نه کمبود منابع؛ در این چهار سال 700 هزار میلیارد تومان خلق پول کردند؛ پس پول هست ولی معلوم نیست چطور خرج شده است و اگر نصف این پول را برای اشتغال و تولید بگذاریم حتما مشکل بیکاری کشور حل خواهد شد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه نگاهی وجود دارد که می‌گوید به افراد دارای مکنت وام بدهند و محرومین هم در کنار ان به نوایی برسند، خاطرنشان کرد: اما نگاه دیگری هست که نگاه آن عدالت اجتماعی است که بر اساس آن باید برای همه فرصت مناسب ایجاد کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سراب روانسر، تاریخ انتشار12 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 292820: www. sarabravansar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین