پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۷
رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران گفت: موزه فرش در شرایط فعلی به غمکده تبدیل شده است و وضعیت نگهداری فرش ها در خزانه آن اسفناک است.

شعارسال: سیدرضی حاج آقا میری رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در صبحانه کاری اعضای کمیسیون های گردشگری اتاق بازرگانی با مسئولان سازمان میراث فرهنگی که پیش از ظهر روز نوزدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، بیان کرد: ماهیت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اول هم درست نبوده است سیطره گردشگری باعث می شود موضوعات دیگر در هاله ای از ابهام قرار گیرد. اگر اکنون صنعت فرش را در کنار صنایع دستی به سازمان میراث فرهنگی بدهیم اوضاع بدتر می شود. چون سازمان میراث فرهنگی الان هم نمی تواند از عهده صنایع دستی بربیاید. این حوزه ها باید جدا از هم باشند وگرنه هیچکدام به هدف نهایی نمی رسند.

وی گفت: اکنون موزه فرش در شرایط فعلی به غمکده تبدیل شده است. بی توجهی سازمان میراث فرهنگی به این موزه مربوط به دولت امروز یا قبل نیست . فقط وضعیت سرویس بهداشتی آن می تواند افراد را از رفتن به داخل آن منصرف کند دیگر وضعیت نگهداری فرش ها در خزانه بماند که چقدر اسفناک است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1396، کدخبر: 3974233: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین