پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مدیرعامل انجمن بین المللی کشاورزی آلمان (DLG) ، برگزاری روز مزرعه را فرصت خوبی برای کشاورزان ایرانی و دانش آموختگان این بخش دانست و گفت: کشاورزی ایران دارای ظرفیت های خوبی است.

شعار سال: برت کخ روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی روزهای مزرعه که در استان البرز برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: من کاملا مطمئن هستیم در کشاورزی ایران پتانسیل های خوبی وجود دارد که از آن تا کنون استفاده نشده است.
وی بیان داشت: علاقه مندی زیادی در کشاورزان و قشر دانش آموخته ایرانی مرتبط با بخش کشاورزی وجود دارد اما باید فناوری در کنار این بخش قرار گیرد تا شکوفا شود.
این محقق کشاورزی ادامه داد: کاملا مطمئن هستم با ایجاد فرصت های بیشتر در بازار ایران و تعامل بیشتر در پی باز شدن بازار ایران و دسترسی به تکنولوژی جدیدتر می توان پتانسیل های بیشتری در بخش کشاورزی این کشور شناسایی و عملیاتی کرد.
وی افزود: با استفاده از تکنولوژی های جدید در بخش آبیاری می توان منابع آبی خود را به خوبی حفظ کرد و کشاورزان ایرانی با مصرف سم و کود کمتر می توانند تولیداتی بهینه داشته باشند.
وی به معرفی قابلیت های انجمن بین المللی کشاورزی آلمان پرداخت و گفت: دی .ال .جی اینترنشنال شاخه ای از دی .ال .جی است که جامعه کشاورزی آلمان این روش را با هدف توسعه کشاورزی درپیش گرفته است.
وی گفت: برای همین منظور انجمن بین المللی کشاورزی آلمان ۲ نمایشگاه بزرگ در ماشین آلات کشاورزی ودام و طیورهر ساله برگزار می کند.
مدیرعامل انجمن بین المللی کشاورزی آلمان به هدف جهانی این انجمن اشاره کرد و ادامه داد: این انجمن در ۸ کشور مختلف شامل لهستان، چین، ترکیه، رومانی، هلند، ایتالیا، روسیه و اوکراین دارای زیرمجموعه است که در آن ها نمایشگاه های ترویجی و تحقیقی برگزار می کند.
کخ با اشاره به برپایی نمایشگاه های مختلف در کشور جهان ادامه داد: ترکیه تجربه ی خوبی بود زیرا آب و هوای آن در بعضی از مناطق شبیه قسمتی از آب و هوای ایران است.
وی نمایشگاه روز مزرعه در استان البرز را دقیقا همان چیزی دانست که کشاورز می خواهد، زیرا کشاورز در مزرعه اش راه می رود و همه امکانات مرتبط با کار کشاورزی و زندگی در کنار هم قرار می گیرد.
کخ یکی از مشکلات در کشاورزی را جا انداختن دانش جدید برای کشاورزان و در سطح مزارع دانست و گفت: همیشه مقاومت هایی برای فعالیت های جدید و دفاع از کشاورزی سنتی وجود دارد .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تحلیلی گیلان فردا، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 96، کد مطلب:: www.gilanefarda.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین