پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با شکست کامل "لیست خدمت" با محوریت مهدی چمران به پایان رسید.

شعار سال: کمی بیشتر از یک سال و دو ماه قبل هم لیستی موسوم به لیست ائتلاف اصولگرایان با محوریت غلامعلی حداد عادل در دهمین دوره انتخابات مجلس در تهران به همین سرنوشت دچار شده بود.

چمران و حداد عادل هر دو از مهم ترین چهره های جمنا به شمار می روند که بر "ائتلاف" صورت گرفته در دو انتخابات اخیر می بالیدند. حداد عادل سایر اصولگریان را قسم داده بود که به نفع لیست نهایی کنار بروند و چمران هم با افتخار اعلام کرده بود جمنا لیست دیگری در انتخابات شورای شهر ارائه نخواهد داد و از لیست خدمت پشتیبانی خواهد کرد.

با این حال، هر دو به طور کامل شکست خوردند. به نظر شما علت اصلی این دو شکست چیست؟ آیا نوع ائتلاف ها که با محوریت دسته کوچکی از اصولگرایان انجام شده بود، دچار اشکال است؟ آیا چهره های تکراری مورد اقبال مردم قرار نمی گیرند؟ آیا در انتخاب شعارها و اولویت های ائتلاف اشتباه صورت گرفته بود؟ نظر خود را برای ما بنویسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی صراط نیوز، تاریخ انتشار ۰۱  خرداد 1396، کد مطلب:363784 : www.seratnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین