پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۱۹۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: نظرات مردم حاکی از آن است که لیست یک‌دست شورای شهر نه تنها نتوانسته به مسائل کلان و راهبردی بپردازد، بلکه به مسائل جاری شهر هم نپرداخته است.

شعار سال: رضا تقی‌پور در خصوص عملکرد دو ساله دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: باید به این موضوع توجه داشت که در این خصوص بهترین قضاوت‌کنندگان شهروندان کلان‌شهر تهران هستند چون اگر ما انتقادی به این دوره از شورا وارد کنیم گفته می‌شود چون خودشان عضو دوره چهارم بودند این‌گونه عملکرد شورای پنجم را نقد می‌کنند.

وی ادامه داد: به‌طور کلی در مقایسه‌ای میان دوره چهارم و پنجم، دوستان منصوب به جریان اصلاح‌طلب در دوره چهارم به این موضوع کاملاً اقرار داشتند که پویایی، بالندگی و تفکر راهبردی در شورای پنجم وجود داشت و حضور مؤثر اعضا در کمیسیون‌های تخصصی منجر به تصمیمات سازنده‌ای همچون تصویب برنامه پنج‌ساله دوم شد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به پایشی که صورت گرفته است چیزی از اقدامات شورا به اطلاع همگان نرسیده است و اگر فعالیتی هرچند بسیار کم انجام شده لازم است از سوی دوستان ما در شورای پنجم اطلاع‌رسانی شود.

تقی‌پور با اشاره به این‌که ما از این حوزه فاصله گرفتیم ولی به‌صورت عمومی شاهد هستیم که اطلاعاتی در خصوص اقدامات شورای پنجم مطرح نمی‌شود، گفت: با توجه به مراجعات و اظهارنظرهای مردم به‌نظر می‌رسد مردم احساس می‌کنند این لیست یک‌دست واقعاً نه تنها نتوانسته به مسائل کلان و راهبردی بپردازد، بلکه به مسائل جاری شهر هم نپرداخته است.

سخنگوی سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امیدواریم شورای شهر تا پایان این دوره بتواند کانال‌های دریافت اطلاعات مردمی را بیشتر فعال کند تا بتواند نسبت به مسائل و مشکلات مردم آگاهی بیشتری پیدا کند.

وی اذعان کرد: در دوره‌های گذشته شورای اسلامی شهر تهران حضور اعضا در مناطق و ارتباطشان با مردم بسیار بیشتر بود و انتظار می‌رود تا حرکت شورای اسلامی شهر تهران به‌گونه‌ای نباشد که علاقه مردم به حضور در تعیین سرنوشت‌شان از طریق شوراها به سردی گرایش پیدا کند.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: در صورتی‌که ما شاهد عملکرد ضعیف شورای اسلامی شهر تهران باشیم مردم از مشارکتی که در دوره‌های قبل داشتند احساس پشیمانی می‌کنند و قطعاً این تفکر، سرمایه‌های اجتماعی ما را خدشه‌دار خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 21تیر 98، کد خبر: 402522، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
انقدر اختلاف سلیقه و منافع وجود داره و انقدر کار حزبی در ایران ضعیف که آحرش به اینجا رسیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین