پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
معاون فرماندار شوشتر گفت: حساب مشتریان موسسه اعتباری توسعه ( آرمان سابق) که روز چهارشنبه مسدود شده بود روز شنبه ششم خرداد جاری بازگشایی می شود.

شعار سالمحمد حسن کجباف چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مشتریان موسسه توسعه در شوشتر به دلیل اینکه حساب های آن ها مسدود شده بود،امروز در مقابل این موسسه تجمع کردند.

وی با بیان اینکه فعالیت سیستم های این موسسه در روز چهارشنبه متوقف شد گفت:بانک مرکزی به دلیل محافظت از حساب مردم و جلوگیری از اختلاس احتمالی حساب مشریان این موسسه را مسدود کرد.
معاون فرماندار شوشتر افزود: با رایزنی که توسط استاندار خوزستان با بانک مرکزی انجام گرفت روز شنبه ششم خرداد حساب مشریان مجدد باز می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا مشتریان این موسسه در شهرهای گتوند، شوشتر، اندیمشک و شوش به نشانه اعتراض به دلیل مسدود شدن حساب های خود مقابل شعب این موسسه تجمع کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 3 خرداد 96، کدمطلب:82543493 (6002267)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین