پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
روز چهارشنبه کارخانه فولاد دزفول با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، مهندس نعمت زاده وزیرصنعت، معدن و تجارت استاندار خوزستان، مهندس پاپی زاده و تنی چند از مسئولان شهری و استانی راه اندازی شد.

شعار سال: با علم به اظهار نظر مسئولان ذیربط در مورد ایجاد بیش از سه هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم، می توان ادعا کرد که این پروژه بزرگترین صنعت اشتغالزای شمال خوزستان در سه دهه اخیر است. صنعتی که تحسین دیگر شهرهای همجوار و رسانه های استانی را در برداشته است. اگر چه افتتاح این صنعت بارقه ای از امیدواری را در دل جوانان شهرستان دزفول زنده نمود و انگیزه ها برای دست یافتن به یک شغل مناسب را در وجودشان دو چندان کرده است اما متاسفانه برخی رسانه های محلی با کم توجهی و بعضا با کم اهمیت جلوه دادن این امر مهم، به راحتی از کنار آن گذشتند. رسانه هایی که همیشه مدعی دلسوزی پیشرفت و توسعه شهرستان دزفول بوده اند، در چنین بحبوبه ی حساسی که ایجاد اشتغال برای جوانان کمتر از جهاد نیست و با توجه شرایط موجود کشور و تشدید دشمنی ها بویژه در حوزه اقتصاد، نمایندگان مجلس و مسئولان محلی درگوشه و کنار کشور تلاش می کنند به عناوین مختلف زمینه های اشتغال را در حوزه های انتخابیه خود فراهم نمایند و حقا که آقای نماینده و دیگر مسئولین شهرستان باهمت انقلابی زمینه راه اندازی این مجموعه عظیم اقتصادی را مهیا نمودند. حداقل انتطار این بود که این رسانه های همیشه شاکی در این قضیه دست از لجاجت بردارند و از جریان پیشرفت و توسعه شهرستان حمایت کنند. که البته نه تنها از راه اندازی چنین پروژه مهمی ابراز خرسندی نکردند بلکه با گستاخی تمام سعی دارند به عناوین مختلف چهره های زحمتکش و دلسوزان واقعی شهرستان را تخریب کنند.

صادقانه از شماها می پرسم واقعا اگر به جای عباس پاپی زاده و سایرمسئولین فعلی شهرستان یکی از دوستان هم فکر و هم حزب شما نقش کلیدی و محوریت به نتیجه رسیدن این صنعت را عهده دار بود آیا باز سکوت را ترجیح می دادید!!؟

انصاف و صداقت رسانه ای و اخلاق اسلامی را در کدام بازار به حراج گذاشته اید !؟

در دکترین شما فلسفه وجودی رسانه ها چیست ؟!! دغدغه، آمال و نقطه ی عطف آرزوهایتان کجاست؟؟

مردم و مشکلاتشان در کدام قسمت پازل باند بازی ها و بازی های حزبی شما جای دارند!؟

بدون شک اگر دغدغه و منظرگه آمال این طیف محدود و در اقلیت، مردم می بودند در حوادث و رویدادهای مختلف و بویژه موضوع اخیر به گونه ای دگر عمل می کردند و خود را در شادی مردم شریک می ساختند! مردمی که بیکاری جوانانشان، آنها را آزرده ساخته و سختی فراهم شدن شغل، نشاط اجتماعی را از آنان سلب نموده، راه اندازی چنین پروژه هایی بدون شک امید به آینده ی بهتر و یافتن شغل مناسب را در وجود آنها زنده خواهد کرد!

مطمئنا اگر چنین خدمت بزرگی توسط حامیان مالی این قبیل رسانه ها اتفاق می افتاد قلم هایشان به راه می افتاد و رسانه هایشان را پر از به به و چه چه می کردند!

از دل قلمفرسایی هاشان قهرمانان و اسطور ه هایی پدید می آمد که تندیس زرین را کم ترین حق هم اندیشان خود می دانستند، کما اینکه در گذشته اینگونه قهرمان سازی ها داشته اند آن هم که ارزش رسانه ای شدن در موضوعاتی نداشتند!

پس فراموش نکنیم چه بخواهند باورداشته باشند و چه نخواهند، مردم همه چیز را می دانند و دلسوزان واقعی را از مدعیان دروغین تشخیص می دهند.

آری مردم شهر آگاهند و خیلی وقت هست که نسبت به رفتارهای ضدمردمی این قبیل افراد مطلع شده اند، پس چه خوب است که کمی خجالت کشیده و از رو در روشدن بامردم دوری گزینید و به دامن مردم بازگردید که با مردم بودن و در کنار مردم ایستادن بهترین گزینه برای تداوم حیات همه سیاستمداران و گردانندگان عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی جامعه است.





با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دزنیوز دات نت، تاریخ 26 فروردین 96، کد مطلب: 355737: www.deznews.net

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین