پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کارخانه کنستانتره فولاد ایرانیان سیرجان با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، کارخانه فولاد ایرانیان کار تولید آزمایشی کنستانتره را از شهریور آغاز کرده و تاکنون 20 هزار تن کنسانتره تولید کرده است.در این پروژه 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری از سوی بانک پاسارگاد انجام شده است و با رکوردی قابل توجه ، طی 2 سال ساخته شده است.با شروع تولید در این کارخانه، دو میلیون تن به ظرفیت کنسانتره استان اضافه شده است ضمن این که در این پروژه 250 نفر مشغول به کار شده اند تا عیار سنگ آهن معدن سیرجان را تا 65 درصد افزایش دهند و کنسانتره سنگ آهن تولید کنند.

بر اساس این گزارش، این پروژه و دو پروژه دیگر در سیرجاناز سوی شرکت مادرتخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاور میانه (سهامی عام) )میدکو(- وابسته به گروه مالی پاسارگاد-اجرا می‌شود ضمن این که فاز دیگر این شرکت تولید 2 میلیون تن کنسانتره است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.پیش بینی می شود که پروژه سوم هلدینگ خاورمیانه که تولید دو میلیون تن گندله در سال است تا سال 93 بهره‌برداری برسد.

شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاور میانه (سهامی عام) میدکو10پروژه در حال اجرا در استان کرمان دارد که سه پروژه آن در سیرجان و دو پروژه آن در شهرستان بردسیر در حال اجرا است.

بر این اساس، کارخانه کنسانتره فولاد ایرانیان سیرجان نخستین کارخانه کنسانتره فولاد بخش خصوصی در کشور است که با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد از ابتدای کار از سوی نیروهای بومی به عرصه اجرا رسیده است.

کارخانه کنستانتره فولاد ایرانیان سیرجان با سرمایه 140 میلیون یوروکه 50 درصد ریالی و 50 درصد ارزی است ، گام مهمی در راستای توسعه اقتصادی استان به شمار می رود .

گفتنی است شرکت مادرتخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه چندین کارخانه فولاد، کنستانتره سازی و گندله سازی در استان کرمان را راه اندازی خواهد کرد که مجتمع های فولاد بردسیر، کرمان، زرند را شامل می شود . در عین حال برنامه ریزی های ابتدایی برایپروژه احداث کارخانه فولاد کرمان نیز صورت گرفته و با تامین اعتبار تا سال 95 به بهره برداری خواهد رسید .

به اعتقاد کارشناسان، با بهره برداری از پروژه های مذکور که با سرمایه گذاری بانک پاسارگاد اجرایی شده و خواهد شد به زودی استان کرمان به زودی به یکی از قطب های اصلی تولید فولادکشور تبدیل و در سه سال آینده جلوی خام فروشی مواد معدنی در استانگرفته خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 14 شهریور 91 ، کد مطلب: 532: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
واقعا بانک پاسارگاد در حوزه معدنی خوب درخشیده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین