پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۴
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای مطلوب طرح ملی یکسان سازی نشانی ایرانیان «جی نف» در استان گفت که تاکنون افزون بر 60 درصد اهداف و برنامه های طراحی شده در این طرح عملیاتی و اجرایی شده است.

شعار سال: جمال حسن زاده اظهار داشت که اجرای مطلوب این طرح گامی مثبت در راستای طرح اقتصاد مقاومتی، مناسب ترین راهکار برای کاهش هزینه ها و نیز پیش نیاز اصلی برای دولت الکترونیک است.
حسن زاده پیش تر گفته بود که از مجموع بیش از 140 هزار مکان تجاری و مسکونی حدود 80 هزار مورد آن نیز دارای نشان آدرس و کدپستی دقیق است.
وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیات دولت تمامی دستگاه ها بویژه شهرداری ها و دهیاران موظف به اجرای کامل این طرح و بهنگام سازی نشان کدپستی خانوارها هستند، گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده این طرح تا پایان سال جاری در استان به اتمام خواهد رسید.
حسن زاده شاف سازی، تسریع در انجام خدمات پستی به ویژه در حوزه خدمات الکترونیکی و بهنگام سازی اطلاعات ممکانی افراد جامعه و خانوارها را از جمله مزایا و اهداف طراحی شده در اجرای مطلوب طرح (جی نف) ذکر کرد.
وی برخی تغییرات ساختاری و زیرساختی در شرکت پست جمهوری اسلامی در دولت یازدهم را یادآور شد و گفت که ارائه خدمات به مشتریان از سطح خدمات متعارف و روزمره گذشته به سمت کالا، خدمات و خریدمحصولات الکترونیکی سوق داه شده است.
حسن زاده تصریح کرد که شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد نیز آمادگی دارد تا بسیاری از خدمات الکترونیکی به ویژه در حوزه کالا و خدمات شهروندان و دستگاه های اجرایی را با اعتماد و امنیت کامل انجام دهد که در این راستا برخی نهادها از جمله ثبت احوال، اداره کل امور مالیاتی و شهرداری ها تاکنون اقدام کرده اند.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد ارتقای سطح خدمات الکترونیکی، افزایش آگاهی های عمومی خدمات رسانی گسترده و با کیفیت در دورترین نقطه را از رویکردهای مهم این نهاد در استان ذکر کرد.
حسن زاده با اشاره به شعارمحوری و راهبردی «پست هوشمند» به عنوان رهاوردی جدید برای خدمات‌دهی دقیق‌تر و مطلوب به شهروندان، گفت: ارتقای کیفیت خدمات با استفاده از فناوری‌های نوین گامی مثبت در راستای تحقق دولت الکترونیک محسوب می‌شود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شرکت پست امروزه با رویکرد و کارکرد حرفه‌ای خود می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای مبرم مردم و خانواده‌ها باشد.
حسینعلی راشکی اظهار داشت: پرسنل و نیروهای شرکت پست به عنوان نهادی خدمات رسان ارتباط نزدیک و مستمر و دو سویه با مردم و شهروندان حتی در دورترین نقاط روستایی دارد.
وی با بیان اینکه این ارتباط از دیرباز تاکنون وجود داشته، افزود: شاخص اصلی در ارائه خدمات شرکت پست بر پایه امانت داری است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد (ایرنا)، تاریخ انتشار 4 خرداد 96، کد مطلب: 82544093: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین