پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
ترامپ در توئیتی که به نظر می‌رسد در اشاره به قرارداد تسلیحاتی اخیر با عربستان سعودی باشد، نوشت: صدها میلیارد دلار را از خاورمیانه به آمریکا بازگرداندیم و این یعنی ایجاد فرصت‌های شغلی بیشر در این کشور.
شعارسال: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که میلیاردها دلار را از خاورمیانه به ایالات متحده انتقال داده است.

ترامپ این پیام را پس از پایان سفر خود به خاورمیانه و اروپا، که ۹ روز طول کشید، اعلام کرد. اقتصاد، مبارزه با تروریسم و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از مهم‌ترین محورهای این سفر بود.

تلویزیون «الحره» آمریکا، شب گذشته گزارش داد، ترامپ در صفحه کاربری خود در «توییتر» نوشت: سفرهای وی میلیاردها دلار را از خاورمیانه به ایالات متحده منتقل کرده است و این یعنی ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در این کشور.

طبق این گزارش، ارزش قراردادهای تجاری، که در جریان سفر ترامپ به عربستان سعودی، میان ریاض و واشنگتن امضا شد، به بیش از ۳۸۰ میلیارد دلار رسید. این قراردادها در حوزه‌های مختلفی از جمله اقتصادی، فناوری و تسلیحاتی میان دو طرف به امضاء درآمده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1396، کدخبر: 730127، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین