پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۶۴۴۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: مترو پروژه مورد مطالبه یک میلیون نفر جمعیت منطقه ورامین، قرچک و پیشوا است.

شعارسال : ظهر شنبه سید حسین نقوی حسینی که برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان ورامین حاضر شده بود در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از بهترین و پرشورترین انتخابات را در دنیا برگزار می کنیم.

وی افزود: امروز به برکت حضور رهبری، انتخابات در نهایت آزادی در کشور برگزار می شود و باید همه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، زیرا جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه مردم است.

نقوی حسینی ادامه داد: میدان انتخابات، میدان تلاش و پایداری است و حضور در اولین روز از ثبت نام از داوطلبان مجلس، آمادگی برای خدمت به مردم را نشان می دهد.

وی مردم ایران را مردمی بصیر و هوشیار عنوان کرد و گفت: مردم ایران با اگاهی و هوشیاری هر کس را بخواهند انتخاب می کنند و کسانی که در خود توانایی لازم را می بینند، باید در انتخابات شرکت کنند.

نقوی حسینی تأکید کرد: هر کس چارچوب ها و اصول انقلاب اسلامی ایران را قبول داشته و می تواند به مردم خدمت کند، باید به صحنه بیاید.

وی با تأکید بر این نکته که باید از نظر شورای نگهبان تبعیت کرد، گفت: هر نتیجه ای که شورای نگهبان اعلام کند، خواهیم پذیرفت و خود را تابع آن می دانیم.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از دولت گفت: در کلان، همه باید از دولت جمهوری اسلامی حمایت کنیم زیرا موفقیت دولت، موفقیت ملت است، ولی نماینده در جایگاه نظارت است که اگر اشکالی دید با استفاده از ابزارهایی که دارد، باید بر فعالیت های دولت نظارت و اخطارهای لازم را بدهد.

وی ادامه داد: دولت هم قطعاً خوشحال می شود که نماینده مشکلات را تذکر دهد، زیرا می خواهد که موفق شود و ما مقابل دولت نیستیم، ناظر بر فعالیت های دستگاه های اجرایی دولت هستیم.

وی متذکر شد: برای ارزیابی نظارت بنده در مجلس شورای اسلامی بر دولت قبل و فعلی باید اعداد و ارقام اعلام شود، تا بتوانیم به دقت ارزیابی ها را صورت دهیم.

نقوی یادآور شد: در دولت گذشته از ابزارهای نظارتی که نزد نماینده است، بسیار استفاده کرده ام که باید آمار آن را به صورت سال به سال ارائه کنم که اگر اینگونه شود، متوجه می شوید، آمار در دولت قبل حتی بیشتر از این دولت بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در دوران نمایندگی خود در منطقه، ۵۰ کار اساسی دنبال کرده ایم که تعدادی از آن ها به ثمر رسیده است و مردم از آن ها بهره برداری می کنند ولی تعداد بسیار زیادی از این پروژه ها باقی مانده است.

وی افزود: تلاش می کنیم تا مابقی پروژه ها را در دوره های آینده به اتمام برسانیم که نمونه آن منطقه ویژه اقتصادی که بیشترین این فعالیت ها انجام شده است.

نقوی ادامه داد: مرحله آخر فرمانداری ویژه ورامین مانده است که فعالیت کمیسیون ها در دولت قبلی تایید شده بود و به هیئت دولت منتقل شد ولی دولت دچار تغییر شده و دولت جدید در همان ماه اول، اعلام کرد تقسیمات کشوری متوقف شده است.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه متروی ورامین گفت: مترو پروژه مورد مطالبه یک میلیون نفر جمعیت مردم منطقه ورامین، قرچک و پیشوا است و مردم این مطالبه را همچنان دارند که هر کس نماینده و وزیر شود باید آن را پیگیری کند.

وی افزود: حدود ۵۵ درصد از این پروژه باقی مانده است و قطعاً به عنوان نماینده مردم پیگیر آن هستیم و وزارت راه صورت جلسه ای کرده و قول داده است شهریور ۹۵ این پروژه را به اتمام برسد و بهره برداری نیز بکنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 28 آذر 1394 ، کد مطلب : 3004134 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین