پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
علی لاریجانی روز پرجلسه‎ای را در پیش رو دارد. او پس از پایان جلسه علنی امروز، با فراکسیون‎های مختلف جلسه دارد تا به جمع بندی برای انتخابات هیات رئیسه صبح فردا برسد.

شعارسال: روز گذشته محمدرضا عارف، کاظم جلالی و حمیدرضا حاجی بابایی روسای فراکسیونهای امید، مستقلین و ولایی با رئیس مجلس جلسه داشته و درباره دومین انتخابات هیات رئیسه مجلس دهم گفت و گو کردند. در این جلسه بر ابقای دوباره لاریجانی برای ریاست مجلس دهم تاکید و بنا بر این شد که برای نواب رئیس میان سه فراکسیون رقابت شود. همچنین 9 کرسی باقیمانده هیات رئیسه میان سه فراکسیون به شکل سه به سه تقسیم شود.

در ادامه این تصمیم گیریها، امروز ظهر دو فراکسیون ولایت و مستقلین، دیدار مشترکی با لاریجانی دارند. سپس فراکسیون امید با رئیس مجلس جلسه دارد.

عصر امروز دو جلسه مجمع عمومی و شورای مرکزی فراکسیون ولایی تشکیل می شود و منتخبین این فراکسیون امشب دیدار دوباره ای با لاریجانی خواهند داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 9خرداد1396، کدخبر: 699089: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین