پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که در جلسه مجمع عمومی این فراکسیون تصمیم بر آن شد که از این به بعد فراکسیون نمایندگان ولایی به صورت مستقل فعالیت کند و از مجموعه فراکسیون ولایت خارج شود.

شعار سال: سیدحسین نقوی حسینی در توضیح جزئیات جلسه صبح امروز مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این جلسه به بررسی مصوبه شورای مرکزی فراکسیون اختصاص داشت مبنی بر اینکه این فراکسیون به صورت مستقل فعالیت کرده و از مجموع فراکسیون ولایت خارج شود.

وی توضیح داد: در آغاز به کار مجلس فراکسیون اکثریت نمایندگان به نام فراکسیون ولایت تشکیل شد و کارش را انجام داد به ویژه توانست در انتخاب رئیس مجلس هماهنگی‌های خوبی داشته باشد. بعد از آن جمعی از نمایندگان عضو فراکسیون ولایت انشقاق ایجاد کرده و فراکسیون جدیدی به نام مستقلین ولایی تشکیل داده است. در همان زمان تشکیل این فراکسیون مورد اعتراضاتی قرار گرفت اما در نهایت مورد پذیرش قرار گرفت و در کنارش فراکسیون نمایندگان ولایی نیز تشکیل شد. بدان معنا که دو فراکسیون زیرمجموعه فراکسیون ولایت با یکدیگر همکاری می‌کردند.

نقوی حسینی افزود: در ادامه کار فراکسیون مستقلین اقداماتی انجام داد و تصمیماتی گرفت که فراکسیون نمایندگان ولایی نمی‌توانستند از آن دفاع کنند و پاسخگوی آن فعالیت‌ها باشند. تصمیماتی گرفته می‌شد که از سوی مردم مورد اعتراض قرار می‌گرفت و به نمایندگان عضو فراکسیون نمایندگان ولایی اعتراض می‌شد که چرا چنین تصمیماتی گرفته شده است. حال اینکه ما آن تصمیمات را نگرفته بودیم.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی اضافه کرد: بر این اساس شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی به اتفاق آرا تصویب کرد که فعالیت مستقل داشته باشد و از مجموعه فراکسیون ولایت خارج شود، تصمیمی که به تصویب مجمع عمومی این فراکسیون نیز رسید. این تصمیم بدان معناست که دیگر چیزی به نام فراکسیون ولایت وجود ندارد و مجلس با سه فراکسیون نمایندگان ولایی، مستقلین ولایی و امید به کارش ادامه می‌دهد.

به گفته وی در هنگام بررسی این تصمیم مخالفان و موافقان نظراتشان را مطرح کرده و در نهایت اکثریت قاطع با این تصمیم موافقت کردند تا نمایندگان ولایی مستقل از سایر فراکسیون‌ها فعالیت کرده و پاسخگوی تصمیمات و مواضعش باشند.

نقوی حسینی همچنین گفت که مقرر شد به زودی فرم‌های مجددی برای عضویت در فراکسیون بین نمایندگان توزیع شود با این شرط که اعضای عضو فراکسیون نمایندگان ولایی نباید عضو فراکسیون‌های دیگر باشند و یا در جلسات سایر فراکسیون‌ها شرکت نکنند. بعد از عضویت نیز به صورت رسمی نام اعضای فراکسیون اعلام می‌شود تا همه بدانند کدام نمایندگان عضو این فراکسیون خواهند بود. طبیعتاً در آن هنگام فراکسیون بر اساس مواضعش بیانیه‌های لازم را صادر کرده و پاسخگوی اقدامات خود خواهد بود.

وی درباره برگزاری انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی نیز گفت: با توجه به این که هیأت رئیسه فراکسیون در جلسه شورای مرکزی انتخاب شده و موعد آن آذرماه به پایان می‌رسد مجدداً در آذرماه انتخابات انجام خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت فرارو ، تاریخ انتشار 13 تیر 96، کد مطلب: 321268:www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
مشخص بود که این اتفاق می افتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین