پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۹۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی جدایی دو فراکسیون ولایی و مستقلین را در راستای شفاف‌سازی و استحکام این فراکسیون عنوان کرد.

شعار سال: حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به جداشدن دو فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلین از یکدیگر این اقدام را در راستای تقویت، شفاف‌سازی و واقع گرایی دانست و اظهار داشت: واقعیات موجود مجلس چهره یک سال گذشته آن نبود. به هر حال در مجلس هر کس تفکری دارد و این قابل احترام است. افراد باید تفکر خود را ارائه و از آن دفاع کنند. قرار نیست کسی به جای دیگری دفاع کند. ما در فراکسیون نمایندگان ولایی تعدادی هستیم که دیدگاه مشخصی داریم. در برخی موارد با فراکسیون امید هم‌نظر هستیم و در برخی موارد دیدگاه مشترکی نداریم و رقابت می‌کنیم. خوشبختانه روابط عاقلانه و قابل احترامی هم بین دو فراکسیون برقرار است و بر آن مبنا حرکت می‌کنیم.

وی افزود: مجلس جای شفاف سازی و واقعیت گرایی است. سعی ما هم این است که با نمایندگان دیگر تعامل داشته باشیم. ما به دنبال استحکام خود هستیم. پیش از این قدرت تصمیم گیری نداشتیم و نمی دانستیم وقتی تصمیمی گرفتیم چقدر از آن اجرایی خواهد شد و چه تعداد از نمایندگان با آن همراهی می‌کنند و مسئولیت مستقیم کل آن را هم در دست نداشتیم اما اکنون با تعداد مشخصی تصمیم می گیریم و می دانیم همه با این تصمیم همراهی می‌کنند. به همین خاطر قدرت مانور داریم. فراکسیون نمایندگان ولایی از چهارشنبه کار خود را با قدرت آغاز کرده و کمیته ها را نیز تشکیل داده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس یادآور شد: البته من با سخت‌گیری موافق نیستم. معمولا در جلسات فراکسیون 170 نفر را دعوت می‌کنم. کسانی که در فراکسیون‌های دیگر فعالیت دارند اما با ما همسویی‌هایی دارند این مسئله با داشتن قدرت تصمیم گیری متفاوت است. در حال حاضر ما قدرت تصمیم گیری داریم و از دیگران هم کمک می گیریم و معتقدیم می‌شود با خیلی ها تعامل و همراهی کرد. این با شرایطی که تصمیمی گرفته می‌شود و افرادی عامدانه این تصمیم را دنبال نمی کند و رسما با شما نیستند متفاوت است.

این عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب همچنین خاطرنشان کرد: در جریان اصولگرا هم این اتفاق باید بیفتد در چنین شرایطی ضمن اینکه قدرت تصمیم گیری وجود دارد به سمتی حرکت داده می‌شود که افراد بیشتری جذب شوند. البته باید با افراد دیگر همراهی وجود داشته باشد اما این امر نباید موجب شود شما در تصمیمات‌تان متزلزل شوید بلکه تصمیم گیری‌تان باید استحکام داشته باشد و در کنار آن باید تعامل گسترده ای وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، پیش از این اعضای دو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس و فراکسیون مستقلین تحت عنوان فراکسیون ولایت فعالیت مشترکی داشتند که با تصمیم فراکسیون نمایندگان ولایی این دو فراکسیون از یکدیگر جدا شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17تیر 96، کدمطلب:96041708582، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین