پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کار ثبت نام از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز شنبه با ثبت نام ۳۰ نفر و ثبت نام از ۲ کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه انجام شد.

شعار سال: حوزه‌های انتخابیه معین در فرمانداری‌ها فعالیت خود را با ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه انجام و در پایان نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامیدر این استان از ۳۰ نفر ثبت نام به عمل آمد.

بر اساس اعلام وزارت کشور کار ثبت نام ار داوطلبان نمایندگی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ۴ دی و کار ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان تا ۲ دی ماه امسال انجام می‌شود.

مسئولان در تب و تاب فراهم نمودن شرایط برای حضور باشکوه مردم در حماسه ۷ اسفند امسال هستند و حوزه‌های انتخابیه در فرمانداری‌ها با جدیت پیگیر کار می‌باشند.

بر اساس اعلام فرمانداری اسلام آباد غرب تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۸ آذر تعداد ۸ نفر از داوطلباننمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری اسلام آباد غرب و دالاهو ثبت نام نمودند.

در این رابطه فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تا ساعت ۱۴ اولین روز ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۸ نفر برای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب، دالاهو و گهواره ثبت نام کردند.

در شهرستان اسلام آباد غرب تعداد۱۲۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و بیش از ۳۰۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و ستادی کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را عهده خواهند داشت.

در حوزه انتخابیه شهرستان پاوه و اورامانات نیز ۸ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در روز شنبه ۲۸ آذر به فرمانداری این شهرستان مراجعه نمودند.

نعمت‌الله منوچهری، مصطفی محمدی، مجید درویشی، نظیف محمدی، سید نوزاد سلیمانی، محمد تقی رستمی، محمد علی رضایی و شهاب نادری ۸ نامزدی هستند که با مراجعه به فرمانداری پاوه در این حوزه ثبت نام کردند.

کار بررسی صلاحیت داوطلبان از پنجم تا چهاردهم دی ماه انجام می‌شود و پس از آن افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند از ۱۶ تا ۱۹ دی اعتراض خود را ارائه داده تا هیئت‌های نظارت بر انتخابات نسبت به بررسی اقدام و نتیجه را تا ۲۶ دی به شورای نگهبان گزارش دهند.

فرماندار کرمانشاه نیز در پایان روز شنبه ۲۸ آذر از ثبت نام ۳۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در این روز خبر داد و گفت: در نخستین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵ کاندیدای مرد برای ثبت نام به فرمانداری کرمانشاه مراجعه کردند.

وی همچنین از ثبت نام ۲ کاندیدای نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در فرمانداری کرمانشاه در سومین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان در ۲۸ آذر خبر داد.

رنجبر تاکید کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

فرماندار کرمانشاه مهلت ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تا ۴ دی عنوان کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر,تاریخ انتشار 28 آذر 1394,کد مطلب: 3004341 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین