پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان کرمانشاه گفت: این حزب هیچ کاندیدایی را بعنوان 948-1485-5مورد حمایتش در استان برای انتخابات پیش روی مجلس معرفی نکرده است.

شعارسال : مهدی نوروزی ، در خصوص انتشار اسامی برخی کاندیداها بعنوان کاندیداهای مورد حمایت حزب کارگزاران در استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه کاندیداهای نامبرده شده عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران هستند و قبلا نیز خودشان اعلام کرده اند که قصد کاندیدا شدن دارند، نشریه "صدا" بر اساس گمانه زنی خودش اعلام کرده که این افراد کاندیداهای مورد حمایت حزب کارگزارن سازندگی در استان هستند، درصورتیکه این موضوع موضع رسمی حزب کارگزاران نیست.

وی افزود: سیاست کلی حزب کارگزاران در خصوص معرفی کاندیداهای مجلس دهم به این گونه است که کاندیداها توسط شورای حزب در شهرستانها به شورای مرکزی استان اعلام شوند و ما نیز در استان بدنبال آن هستیم که در هماهنگی با شورای هماهنگی اصلاح طلبان به لیست مشترک برسیم.

نشریه " صدا" اخیرا از سه کاندیدا بعنوان کاندیداهای مورد حمایت حزب کارگزاران سازندگی در شهرستانهای کرمانشاه و اسلام آبادغرب نام برده است.

انتخابات مجلس دهم همزمان با انتخابات مجلس خبرگان، هفتم اسفند برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت ایسنا، تاریخ انتشار یکشنبه 17 آبان 1394 ،کد مطلب : 948-1485-5: www.kermanshah.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین