پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و حساسیت استان آذربایجان شرقی خواستار وحدت و حضور مردم این استان در تمام عرصه‌های فرهنگی و سیاسی شد.

شعار سال: آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز سه شنبه در مراسم تودیع خود با ابراز سپاسگزاری از حضور چشمگیر مردم و مسوولان اعلام داشت: اینکه شما مردم عزیز آذربایجان شرقی امروز در این مراسم حضور یافته‌اید، نشانگر نهایت لطف و ولایت‌مداری شماست.

وی در ادامه به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان ماهی است که باید مسلمان‌تر از همیشه باشم؛ ماهی است که باید با هوای نفس خود مقابله کنیم.

آیت‌الله شبستری اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان باید به درگاه خداوند متعال استغفار کنیم چراکه خداوند توبه کنندگان را همچون انسان های پاکیزه دوست می‌دارد.

وی همچنین در ادامه به برخی نکات که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن یک ضرورت و اصل در جامعه امروز ماست. این انقلاب مفت و مجانی به دست‌مان نیامده و به همین خاطر باید قدردان آن باشیم.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تاکید داشت: آذربایجان شرقی همواره استان حساس و مورد توجه دشمنان بوده است ولی وحدت و حضور مردم و مسوولان آن در عرصه های مختلف باعث شده توطیه‌های فراوان دشمن از جمله تجزیه کردن، شکست بخورد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یکی از صحنه‌های حضور و مشارکت مردم در انقلاب است افزود: از مردم عزیز خواهشمندم که پس از من نیز همچون قبل در نماز جمعه‌ها و راهپیمایی‌ها و مراسمات دینی و مذهبی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی تشریح کرد: ما از خارجی‌ها خیری ندیده‌ایم و امروز فقط توجه به اشتغال داخلی و تولید ملی است که می‌تواند در بحث اقتصادی ما کارساز باشد پس انتظار می‌رود مسوولان با اهتمام بیش‌تری نسبت به گذشته به این مساله بپردازند.

آیت‌الله شبستری در پایان خاطرنشان شد: رفتن من به تهران به معنای فراموش کردن مردم آذربایجان نیست و البته که این دوری برایم بسیار سخت است ولی از راه دور نیز هرکاری از دستم بیاید برای شماها خواهم کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۹ خرداد 1396، کد مطلب: 3992669: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین