پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از ثبت نام ۷۶۶ نفر در دومین روزپنجمین دوره انتخابات شوراها در استان خبر داد و گفت: در دو روز ثبت نام یک هزار و ۶۰۵ نفر در استان برای انتخابات شوراها در شهر و روستاها در استان ثبت نام کرده اند.
شعارسال: سعید شبستری امشب در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آمار ثبت نامی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی در دومین روز، با بیان اینکه در ادامه فرآیند نام نویسی، تا ساعت ۲۰ امروز یک هزار و ۶۰۵ نفر داوطلب در کل استان ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد تا به این ساعت ۷۶۶ نفر در روز دوم نام نویسی شده که از این تعداد ۱۷۳ نفر در حوزه شهری و ۵۹۳ نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه در مجموع از یک هزار و ۶۰۵ نفر ثبت نامی ۴۷۹ نفر در حوز شهری و یک هزار و ۱۲۶ نفر در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۴۲ نفر زن و ۶۳ نفر زن در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در استان ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان، اضافه کرد: از مجموع آمار ثبت نامی تا به امروز ۴۲۹ نفر مرد و ۵۰ نفر زن در حوزه شهری و ۱۱۱۳ نفر مرد و ۱۳ نفر زن در حوزه روستایی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده اند.

وی در خصوص آمار ثبت نامی شهرستان تبریز نیز گفت: در کل شهرستان تبریز تا به امروز در مجموع ۲۳۱ نفر ثبت نام شده که از این تعداد ۱۷۶ نفر در حوزه شهری و ۵۵ نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

شبستری، گفت: از مجموع ۲۳۱ نفر ثبت نامی در شهرستان تبریز ۷۹ نفر در دومین روز از انتخابات نام نویسی شده که ۶۲ نفر در حوزه شهری و ۱۷ نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

وی، خاطر نشان کرد: از مجموع ۲۳۱ نفر ثبت نامی کل شهرستان تبریز۲۰۶ نفر مرد و ۲۵ نفر زن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۲ نفر مرد و ۲۴ نفر زن در حوزه شهری و ۵۴ نفر مرد و یک زن در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان، تصریح کرد: در شهر تبریز تا به امروز ۱۶۵ نفر نام نویسی انجام شده که از این تعداد ۵۸ نفر در روز دوم نام نویسی کرده اند.

وی اضافه کرد: از مجموع ۱۶۵ نفر ثبت نامی در شهر تبریز، ۱۴۱ نفر زن و ۲۴ نفر مرد ثبت نام کرده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیار آذربایجان، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1396، کدخبر: 31266، www.diyareazarbaijan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین