پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
فرماندار محمودآباد با تاکید بر مدیریت بر امور کشت در اراضی برنجکاری شهرستان گفت: اجرای طرح نوسازی شالیزارهای غرب مازندران شدت گرفت.

شعار سالیحیی یوسف پور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه آب و خاک شهرستان اظهار داشت: از مجموع ارقام کشت شده بالغ بر 17 هزار و 400 هکتار ارقام بومی بوده و مقدار 100 هکتار ارقام پر محصول هستند و از کل سطح زیر کشت امسال مقدار 350 هکتار به صورت مکانیزه نشا شده است.

وی از توزیع 1800 تن انواع نهاده‌های کشاورزی در بین کشاورزان شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود: هزار و 360 تن اوره و 270 تن فسفات و 70 تن پتاس توسط کارگزاران در بین کشاورزان توزیع شده است.

رئیس کارگروه آب و خاک محمودآباد گفت: به‌منظور حفظ اراضی کشاورزی و مبارزه با آفت ساقه خوار برنج در 2800 هکتار از اراضی این شهرستان مبارزه بیولوژیک آغاز شده و1950 هکتار از اراضی شهرستان در امسال تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

فرماندار محمودآباد از تجهیز و نوسازی 480 هکتار از اراضی شالیزاری در روستاهای بائوده علیا و خوردونکلا و زنگی کلا هراز پی با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات نقشه‌برداری اراضی شالیزاری روستاهای حاجیکلا علیا و سفلی و ملاکلا در سطح 400 هکتار به پایان رسید.

وی گفت: در سالجاری 120 تن سبوس گندم یارانه‌ای در بین دامداران شهرستان توزیع شده و 16 دستگاه نشاکاری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال به کشاورزان محمودآبادی تحویل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 8 خرداد 96، کدمطلب:1422487، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
نوسازی یا یکپارچه سازی و مکانیزاسیون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین