پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی با تأکید به اعلام آمادگی نیروهای انتظامی تا پای جان برای استقلال نظام و تحقق معنویات رهبری گفت: لحظه‌ای از عمل به رهنمودهای رهبری کوتاه نخواهیم آمد.

شعار سال: سردار محسن حسن‌خانی ظهر امروز در دیدار نیروی انتظامی استان با نماینده جدید ولی فقیه در استان اظهار کرد: از خداوند در این روزها می‌خواهیم پرچم اسلام را که در دستان رهبر معظم انقلاب است، به صاحب اصلی آن برسد و ما هم سرباز ایشان باشیم.

وی با بیان اینکه امروز پرسنل نیروی انتظامی خدمت منتخب جدید ولی فقیه در استان رسیدیم تا با شما تجدید میثاق کنیم، افزود: تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز در جمع ما حضور دارند و باید اعلام کنم در استان ۸۰۸ شهید انتظامی داریم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این روزها در آستانه رحلت امام خمینی (ره) قرار داریم و آمده‌ایم با شما تجدید میثاق کنیم و بگوییم ما در خط ولایت بوده و خواهیم بود.

وی با تأکید به اعلام آمادگی نیروهای انتظامی تا پای جان برای استفلال نظام و تحقق معنویات رهبری گفت: لحظه‌ای از عمل به رهنمودهای رهبری کوتاه نخواهیم آمد.

حسن‌خانی یادآور شد: با تمام قوا در خدمت شما هستیم و تا پای جان برای عمل به فرامین معظم له خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به حضور سه ساله در نیروی انتظامی گفت: مأموریت‌های سخت و گسترده‌ای را گذرانده‌ایم و از آنجا که نیروی انتظامی مرد عمل است تا امروز نشان داده‌اند که همیشه پیرو مقام معظم رهبری هستند و این عمل به رهنمودها را در شهادت و جان فشانی در مرزها و پاسداری از امنیت کشور می‌توان دید.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: در انتخابات 3 هزار و 300 صندوق رأی داشتیم که کوچکترین مشکلی در قبل، حین و بعد از انتخابات وجود نداشت و از آنجایی که رهبر فرزانه تأکید فراوان بر امنیت انتخابات داشتند، وظیفه ما بر اجرای فرامین ایشان سخت‌تر بود که به خوبی از پس آن برآمدیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۱۳۰۰۰۹۷۷: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین