پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات نشانه حضور همیشه در صحنه ملت ایران است و هرکجا که نظام نیاز به حضور آنها داشته فعالانه حاضر شده‌اند.

شعار سال: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: برخی مومنان درون مساجد نشانه‌دار و علامت‌دار بوده و در واقع حضورشان اثر گذار است.

وی افزود: دهه تکریم مساجد صرفا برای بهداشت و نظافت مساجد نیست بله آمادگی برای ماه مبارک رمضان بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مسجد در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و می‌تواند برای ما شاهد و ناظر باشد.

سلیمانی بیان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی که سرکار با علم دارند و مسجد که سر و کار با دل دارد،در واقع میزبان مسجد خداوند و مهمان مسجد مسلمان هستند.

وی گفت: امروز به شکرانه خداوند سازمان اوقاف و امور خیریه، کانون فرهنگی مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر ارگان‌ها تلاش کرده اند تا جایگاه مساجد بیش از پیش شناخته شود اما کافی نیست و باید فعالیت‌های معنوی مردم را به طور خود جوش در مساجد ببینیم آن وقت مسجد می‌تواند معنای واقعی خود را پیدا کند.

سلیمانی بیان کرد: 29 اردیبهشت روز تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور و روز انتخابات، روز خلق حماسه جدید است، انتخابات رویدادی مهم برای ایفای نقش مردم در حکومت اسلامی است.

امام جمعه زاهدان افزود: در انتخابات می‌توان آحاد جامعه را در قالب حقوق شهروندی مشارکت داد، تاکنون 11 دوره انتخابات برگزار و هفت رئیس جمهوری انتخاب شده اند و مردم در این صحنه ها حضوری پر رنگ داشته اند.

وی گفت: انتخابات از بهترین حقوق الهی انسان ها و از زیبا ترین میراث های حقوق اسلامی است که امام امت (ره) به یادگار گذاشت،
رهبری معظم انقلاب در دیدار با هزار نفر از مردم قزوین، سمنان و زنجان انتخابات را جلوه‌ای از اندیشه نو و جذاب مردم سالاری عنوان کرد.

وی گفت:ایشان حضور مردم را مطالبه کرده و اعلام کردند در این روز هرکس رای بیاورد برنده اصلی انتخابات ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سخت انتخابات ایران را رصد می کنند تا ببیند مردم ایران چگونه وارد میدان انتخابات می‌شوند.

وی گفت: گروهی دیگر ملت‌های منطقه هستند که با نگاه حسرت‌آمیز به حضور مردم در صحنه چشم دوخته اند، انتخابات نشانه زنده بودن و پای کار بودن مردم در عرصه اجتماعی است.

خطیب نماز جمعه زاهدان تاکید کرد: ما بیش از 56 میلیون و 410 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در کشور داریم و بیش از 1 میلیون و 354 هزار نفر نیز رای اولی هستند.

سلیمانی بیان کرد: امیدواریم مردم با حضور باشکوه و گسترده خود در صحنه انتخابات، امروز را یک روز تاریخی ثبت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 14 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۲۲۹۰۰۰۸۰۸: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین