پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
مدافع سابق تیم ملی عقیده دارد تیم کی‌روش کار سختی برای پیروزی مقابل ازبکستان ندارد.

شعار سال: رحمان رضایی در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان اظهار داشت: نسبت به این بازی بسیار خوشبین هستم و عقیده دارم می‌توانیم یک برد خوب و بی‌دردسر مقابل این تیم داشته باشیم و صعودمان به جام جهانی را یک بازی زودتر جشن بگیریم.

وی افزود: برگ برنده کی‌روش در این دیدار بازی بدون استرس است. ما در بازی‌های قبلی به خوبی توانستیم امتیازات لازم را جمع کنیم و حاشیه امنی برای خودمان ایجاد کنیم. ولی در سوی مقابل ازبکستان نیاز به پیروزی دارد و همین موضوع به سود ما خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه گفت: البته نباید این بازی را آسان گرفت. ازبکستان تیم خوبی است که فیزیکی بازی می‌کند و اگر بدون برنامه وارد زمین شویم می‌تواند مارا غالفگیر کند.

رضایی با اشاره به نقطه قوت تیم ملی عنوان کرد: خط دفاع تیم ملی و انسجامی که در این نقطه از زمین داریم نقطه قوت تیم ما محسوب می‌شود و با استفاده از همین فاکتور می‌توانیم شانس پیروزی‌مان مقابل ازبکستان را افزایش دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار 18 خرداد 96، کد مطلب: 480660:www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
0
ان شاالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین