پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
رئیس جمهوری روسیه گفته است، در آمریکا روسای جمهوری عوض می‌شوند، ولی سیاست آن هیچ تغییری نمی‌کند و برغم تیرگی روابط، مسکو و اشنگتن در مقابل چالش‌های مشترکی قرار دارند.

شعار سال"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه معتقد است که سیاست آمریکا هیچ تغییری نمی کند و فرقی نمی کند که چه کسی در واشنگتن در راس قدرت باشد.

پوتین این موضوع را در جریان مصاحبه خود با "الیور استون" کارگردان آمریکایی عنوان کرده است که طی شبهای اخیر (15-12 ژوئن) از شبکه تلویزیونی «شو تایم» آمریکا در حال پخش است.

وی گفت: «این مسئله بسیار جالب است که در کشور شما روسای جمهوری تغییر می کند، ولی سیاست کشور به همان صورت قبل باقی می ماند.»

رئیس جمهوری روسیه همچنین یادآور شد که مسکو و واشنگتن برغم تیرگی موجود در روباط دوجانبه در مقابل تهدیدات و چالشهای مشترکی قرار دارند و همچنین نباید امکان ادامه خلع سلاح هسته‌ای را فراموش کنند.

پوتین افزود: «روسیه در گذشته از مبارزه ایالات متحده آمریکا برای بدست آوردن استقلال حمایت کرد، در زمان جنگ جهانی دوم متحد این کشور بود و اکنون نیز هر دو کشور در مقابل تهدید مشترکی به نام تروریسم بین المللی قرار دارند. ضمن اینکه توقف روند خلع سلاح هسته‌ای بین دو کشور، تهدیدی برای کل جهان است و مسکو و واشنگتن باید در این مورد تجدیدنظر کنند.

رئیس جمهوری روسیه همچنین معتقد است که برخی سیاستمداران آمریکایی نظیر سناتور "جان مک کین" نمی توانند تهدیدات واقعی جهان امروز را ببینند. این افراد در جهان گذشته زندگی می کنند و نمی خواهند تغییرات صورت گرفته در جهان را قبول کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 19 خرداد 96، کدمطلب:1431305، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین