پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
فراخوان کاندیداتوری انجمن هنرهای تجسمی استان گیلان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، متن این فراخوان به شرح ذیل است:

با یاری و استعانت از پروردگار توانا و نظر به جایگاه تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی در ارتقای روابط شهروندی و منزلت والا و مهم مورداشاره در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ انجمن هنرهای تجسمی استان گیلان با تعریف یک انجمن تخصصی و غیرسیاسی و غیرانتفاعی و مردم‌نهاد و غیردولتی و دارای ضوابط حقوقی و مالی مستقل و منطبق بر اصول و سیاست‌های کلی فرهنگی هنری اعلام‌شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر هنرهای تجسمی و تحت نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان باهدف و رویکرد ارتقای کیفی و کمی امور مربوط به هنرهای تجسمی در استان و تلاش برای تأمین امور رفاهی شایسته برای اهالی هنرهای تجسمی استان و اعضا و با همیاری عوامل دخیل در هنرهای تجسمی استان مشتمل بر رشته‌هایی از قبیل نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، کاریکاتور، نگارگری و تذهیب، سفال و سرامیک، عکاسی، گرایش‌های نوین در عرصه خط و خوشنویسی و تایپ، هنرهای تجسمی مدرن و خلاقه، در مسیر قوانین و مقررات مربوط، تشکیل و تأسیس می‌شود. لذا از کلیه هنرمندان تجسمی واجد شرایط در استان دعوت می‌شود درخواست خود را جهت عضویت در هیئت مؤسس انجمن مذکور به همراه مدارک زیر به معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ارسال فرمایند.

مدارک لازم:

کپی تمام صفحات شناسنامه

کپی کارت ملی

کپی کارت پایان خدمت (برای آقایان)

کپی آخرین مدرک تحصیلی هنری

٢ قطعه عکس ٣ در ٤

رزومه هنری متقاضی به همراه شماره تماس ثابت و همراه

شرایط عمومی متقاضیان عضویت در هیئت مؤسس انجمن:

التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دارا بودن حسن شهرت و روحیه تعامل و ارتباط سازنده با هنرمندان

متقاضی باید بومی و ساکن استان گیلان باشد.

دارا بودن حداقل سن ٣٢ سال تمام برای دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر و یا دارندگان مدرک درجه ٣ هنری و بالاتر در یکی از رشته‌های هنرهای تجسمی و حداقل سن ٣٥ سال تمام برای دارندگان مدرک کارشناسی غیر مرتبط.

داشتن دست‌کم ١٢ سال فعالیت جدی و مستمر هنری، علمی و یا پژوهشی و یا ارائه مدارک و مستندات معتبر در یکی از رشته‌های هنرهای تجسمی با تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان.

امکان حضور و داشتن فرصت مناسب و کافی برای حضور در مکان انجمن و جلسات آن در طول هفته.

شرایط اختصاصی:

داشتن حداقل دو مورد از شرایط زیر:

دارا بودن مدرک تحصیلی مرتبط باهنرهای تجسمی (حداقل کارشناسی) اعم از دانشگاهی و یا درجات اعطایی معتبر و قانونی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (درجه ١ و ٢ هنری).

برپایی حداقل ٣ نمایشگاه انفرادی و یا شرکت در حداقل ٤ جشنواره ملی و یا دو جشنواره بین‌المللی.

انتشار مقالات پژوهشی مرتبط باهنرهای تجسمی در کتاب یا نشریات معتبر علمی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور.

داشتن دست‌کم یک سال سابقه فعالیت آموزشی در حوزه هنرهای تجسمی در دانشگاه‌ها و یا مراکز آموزشی معتبر.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان گیلان، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960321000555:www.gilan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین