پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه وجود مغایرت‌ها و دوگانگی در شهرداری موجب نارضایتی شده است، گفت: در شهرداری زنجان عملکردها به صورت منطقه‌ای بوده و هر مسؤولی برای خود فلسفه‌ای دارد.

شعار سال: رزاق محمدی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه طی هفته گذشته بازدیدی از پروژه‌های عمرانی شاخص شهر زنجان صورت گرفته است، اظهار کرد: بخشی از این طرح‌ها به خوبی پیش رفته و جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه‌های عمرانی شهر زنجان با کندی پیش می‌رود که عدم تخصیص مالی از مهم‌ترین مشکلات آن بوده است، تصریح کرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر زنجان، اعضا می‌توانستند بهتر از این عمل کنند، اما نشد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر عملکرد یکنواختی در مسائل شهری نداشتند و مواقعی که باید پشت هم باشند، نبودند، اضافه کرد: اعضای شورا به راحتی تلاش همکاران خود را خنثی می‌کردند.

محمدی با بیان اینکه در شهرداری زنجان عملکردها به صورت منطقه‌ای بوده و هر مسؤولی برای خود فلسفه‌ای داشت که کارها را با سلیقه خود پیش می‌برد، یادآور شد: این امر موجب نارضایتی مردم و فراری دادن پیمانکاران از شهر شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره مشاهده می‌شد که مدیران و مسؤولان از مافوق خود تبعیتی نمی‌کنند، ادامه داد:‌ وجود دوگانگی‌ها و مغایرت‌ها در شهرداری زنجان موجب رنجش و نارضایتی مردم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه طی این چهار سال، فقط لایحه‌های هزینه‌ای به شورای اسلامی ارسال شده و لوایح درآمدزایی نبود، اظهار کرد: اگر شورا پیشنهادی هم داشت توجهی به آن نشده است.

محمدی گیر کردن در کوچه‌های بوروکراسی و فرار کردن سرمایه‌گذاران را از شهر زنجان از مهم‌ترین مشکلات عنوان کرد و افزود: موازی کاری در تصمیمات موجب سردرگمی در مدیریت شهری شده است.

وی با بیان اینکه هنوز برخی از مسؤولان شهرداری و حاکمیتی شهر، به بلوغ شورا باوری نرسیده‌اند، تصریح کرد: متاسفانه هنوز ریا و تزویر، مال و ثروت، حزب و کذب در جامعه جولان می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در شهرداری زنجان یک کارگر صادق و کاردان حقوق ثابت خود را به سختی دریافت می‌کند در حالی که فردی که کاری نمی‌کند، مبالغ بالاتری دریافتی دارد.

محمدی با تاکید بر اینکه طی دوره چهارم شورای اسلامی شهر زنجان مشاهده کردم که کارها در شهرداری با لابی‌گری انجام می‌شد، ادامه داد: علاج کار و پیشرفت و توسعه شهری در اتحاد شورا و شهرداری برای خلق یک سیستم پایدار عاری از هرگونه منیت‌ها و سیاسی کاری‌ها و داشتن واجدان کاری است.

وی در ادامه در زمینه تاسیس باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه باید این باشگاه راه‌اندازی شود، اظهار کرد: نباید اعضای شورا نگاه مجری‌گرانه داشته باشند بلکه باید نظارت و حمایت در اجرای امور باشد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ورزش در شهر زنجان به فنا رفته و در برخی از مواقع قصوراتی بوده است، افزود: اینگونه نمی‌شود شهر را اداره کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۲۳۰۰۰۸۷۶:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین