پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
مهدی کرنوکر رییس اتاق اصناف دورود از پلمپ غیر حضوری ساختمان اتاق اصناف دورود خبر داد.

شعار سال: مهدی کرنوکر رییس اتاق اصناف دورود با گلایه از پلمپ غیر حضوری ساختمان اتاق اصناف دورود گفت: اگر علت پلمپ ساختمان بحث تجاری است چرا تاکنون هیچگونه اخطاری مبنی بر گرفتن مجوز تجاری به اتاق اصناف داده نشده است.

کرنوکر در ادامه اذعان داشت: اتاق اصناف یک NGO خصوصی است که زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت است و به هیچ عنوان به عنوان اداره محسوب نمی شود و یک بخش کاملا خصوصی است.

وی در ادامه تاکید داشت: برخی بی دلیل اصرار دارند که اتاق اصناف را اداره قلمداد کنند و ما را مجبور به تغییر کاربری دهند در صورتی که در هیچ کجای کشور اتاق اصناف اداره نیست و یک NGO خصوصی است.

رییس اتاق اصناف دورود به بیان اینکه مجوز پلمپ شبانه ی واحد های صنفی را چه کسی صادر می کند افزود: چرا شهرداری به صورت شبانه و بدون حضور طرف اقدام به پلمپ اتاق اصناف کرده است؟تکلیف هفت هزار واحد صنفی زیر مجموعه این اتاق در صورت مراجعه را چه کسی می دهد؟

وی همچنین تاکید کرد: آیا غیر از این است که پلمپ باید در حضور نیروی انتظامی و شخص صاحب ملک باشد پس چرا شهرداری شبانه اقدام به پلمپ بدون حضور فرد و نیروی انتظامی می کند؟

کرنوکر در پایان با تاکید بر اینکه ما آماده دریافت هرگونه مجوز جهت تغییر کاربری را داریم بیان داشت: ما آمادگی این را داریم که در اولین فرصت تغییر کاربری مورد نظر را انجام دهیم ولی دیگر املاک مسکونی که در سطح شهرستان در حال استفاده تجاری هستند هم باید پلمپ و تغییر کاربری داده شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بازتاب گهر، تاریخ انتشار: 18 خرداد 1396، کد مطلب: ۵۴۹۸:www. baztabgahar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین