پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
بارها در مورد وضعیت اسفبار مسجد جامع بروجرد به عنوان قدیمی ترین مسجد غرب کشور نکاتی یادآور شده است.

شعار سال: عملکرد ضعیف و غیرقابل توجیه هیئت امنای این مسجد با این اثر فاخر سده های ابتدایی اسلام هر دردمندی را که دل در گرو میراث ایرانیان دارد، آزرده می کند.

تخلفات و سهل انگاری های هیئت امنای این مکان ارزشمند و تاریخی آنقدر آشکار است که در همان ابتدای ورود به مسجد به روشنی قابل مشاهده است.

متاسفانه اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد در این مورد بسیار منفعل عمل کرده و مقصر اصلی در تخریب این بنای بی نظیر است. ضمن آنکه اداره میراث فرهنگی بروجرد نیز باید به جد و طبق قانون پیگیر ضررها و آسیب های وارده شده به این میراث گرانقدر از طریق مراجع ذی صلاح باشد و گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برساند.

در این بین نقش نظارتی نمایندگان محترم بروجرد نیز معنا پیدا خواهد کرد.

تذکر و پیگیری کمترین انتظار مردم و دوستداران میراث گرانقدر بروجرد از نمایندگان خود است امری که تاکنون در این مورد دیده نشده و امید می رود دو نماینده محترم بروجرد نقش و وظیفه نظارتی خود را بدون تعلل و رودربایستی انجام دهند.

همچنان پیگیر مسائل و مشکلات مسجد جامع بروجرد خواهیم بود...

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی روزهای بروجرد، تاریخ انتشار 28 خرداد 96، کد مطلب:-:www.borujerdtimes.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین