پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس، گفت: اقدام اخیر سپاه در حمله موشکی علیه داعش قدرت بازدارندگی و آمادگی ایران برای دفاع از امنیت کشور را نشان داد.

شعار سالجلیل رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه، اظهار کرد: طبق موازین و مقررات بین المللی از جمله ماده 51 منشور سازمان ملل متحد،‌ دفاع مشروع هر کشوری از تمامیت ارضی، امنیت آن و مردمش مجاز است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که در منطقه خاورمیانه از امنیت و ثبات برخوردار است، در چند هفته گذشته مورد هجوم گروه داعش قرار گرفت و مظلومانه شهروندان عادی و کارکنان مجلس شورای اسلامی را به خاک و خون کشیدند.
این نماینده اصلاح طلب مجلس، تصریح کرد: جدای از آسیب روانی که داعش به امنیت و آرامش کشور وارد کرد، لازم بود قدرت بازدارنده ایران علیه اقدام داعش و برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ایران انجام می‌شد.
رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در ادامه بیان کرد: به نظرم حمله موشکی به منطقه تحت قدرت داعش در سوریه اقدام مناسبی بود که هم بازدارنده بوده و هم نشان داد که ایران آمادگی کامل برای دفاع از امنیت و آرامش جامعه خود در منطقه خاورمیانه را دارد.
رحیمی جهان‌آبادی خاطرنشان کرد: اقدام موفقیت آمیز سپاه،‌ اقدام شایسته‌ای بود که نشان می‌دهد قدرت بازدارندگی ما باعث ثبات می‌شود و ایران کشوری نیست که وقتی به امنیت و آرامش آن آسیب وارد شود، ساکت باشد.
ای کاش به عدد شهدای اخیر ۱۸ موشک شلیک می‌شد

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 29خرداد 96، کدمطلب:۵۴۴۷۵۵، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
ای کاش 180 تا موشک شلیک می شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین