پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
وزیر دفاع گفت: امروز منشاء و سرچشمه همه گرفتاری‌ها، خشونت‌ها و نا امنی‌ها در جهان اسلام بلکه سراسر جهان، رژیم جعلی و جانی صهیونیستی است.

شعارسال: به نقل از اداره‌کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، گفت: جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری یعنی جهانی عاری از رژیم‌صهیونیستی و این را جهان اسلام در روز قدس فریاد می‌کشد.

وی افزود: امروز منشاء و سرچشمه همه گرفتاری‌ها، خشونت‌ها و نا امنی‌ها در جهان اسلام بلکه سراسر جهان، رژیم جعلی و جانی صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جهانخوار است.

وزیر دفاع ادامه داد: روز جهانی قدس یکی از بزرگ‌ترین و کارآمدترین یادگارهای امام راحل عظیم الشان برای تحقق غلبه مستضعفین بر مستکبرین و پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است و مسلمانان و آزادگان جهان در این روز تاریخی با شعار مرگ بر اسرائیل بر خشونت، افراطی گری، ترور، اشغالگری، تجاوز و وحشی‌گری خط بطلان می‌کشند.

سردار دهقان تصریح کرد: ملت انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن همراهی با ملت مظلوم فلسطین برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف، پاسخی قاطع و کوبنده به تهدیدات تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره وزیر اسبق دفاع شهید مصطفی چمران، اظهار داشت: آن شهید عزیز نیز با حضور در لبنان و فلسطین و خط اول مبارزه با رژیم صهیونیستی آرمانی جز رهایی قدس شریف و آزادی فلسطین مظلوم نداشت.

وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه پیام شهید چمران و همرزمان شهیدش در سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی حفظ استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر نظام سلطه است، تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل، مقتدر و اثرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی ظاهر می‌شود بواسطه رهبری حکیمانه، هوشمندانه و ظلم ستیز فرماندهی معظم کل قوا، حضور و هوشیاری ملت رشید ایران و ایثار جان‌فشانی شهیدان بزرگی همچون شهید چمران است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مشرق، تاریخ انتشار: 31خرداد1396، کدخبر: 740333: www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
بازی کننده اش رژیم صیهونیستی است و منشا اون ، خود ایالات متحده آمریکاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین