پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
پلیس نوشت : فرمانده انتظامی استان استاندارد سازی و سلامت اداری کارکنان را بسیار ضروری برشمرد و گفت: اساس پیشرفت یک سازمان،تعالی رفتار کارکنان است.

شعار سالسردار "غلامعباس غلامزاده" در جلسه كميسيون رشد و تعالي رفتار كاركنان گفت : آئين نامه انضباطي با هدف ايجاد تغيير عميق رفتاري و ظاهري در كاركنان تدوين شده و در پي تربيت نيروهاي ارزشي، قانونمند، معتقد و شجاع و دلسوز و ايثارگر بوده و همواره در صدد پرورش شخصيت والاي انساني و اسلامي در آنان است.

فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری خاطرنشان كرد: ورود به بحث استاندارد سازي و تعالي رفتار بايستي با تاكيد به تفسير صريح و شفاف و تبيين اهداف و خواسته هاي آیين نامه انضباطي فراهم شود لذا تا روزي كه كاركنان اشراف كامل به اين آیين نامه ندارند و در چارچوب برقراري انضباط حرفه اي در پليس بر اساس آیين نامه تثبيت نشده است بهره مندي از مصاديق مطرح شده در مباحث استاندارد سازي و تعالي رفتار نخواهد توانست سازمان را به اهداف مورد نظر در اجراي اين برنامه ياري كند.

سردار"غلامعباس غلامزاده" بيان داشت: مردم در جامعه به دنبال پليسي هستند كه رفتار استاندارد داشته باشد و اگر پليس رفتارش از روي احساس و هيجان باشد قطعا شاهد كاهش رضايت مردم از پليس خواهيم بود.

وي، تعالي رفتار سازماني را زمينه‌ ساز سرمايه اجتماعي پليس در جامعه دانست و گفت: توجه به تعالي رفتار سازماني با محوريت خدمات‌رساني شايسته به مردم يکي از مهم‌ترين مؤلفه‌هاي نيروي انتظامي در پيشبرد اهداف جامعه‌محوري پليس و جلب اعتماد حداکثري مردم است.

سردار غلامزاده بالا بردن آگاهي و استفاده از تجهيزات مناسب و تكنولوژي هاي روز را اساس اقتدار پليس دانست و افزود: رفتار شايسته ماموران انتظامي، اعتماد مردم به پليس را افزايش مي دهد و منجر به افزايش مشارکت هاي اجتماعي به منظور حفظ امنيت مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي با تأكيد بر ضرورت همدلي، همسويي و مشاركت اقشار مختلف مردم با پليس در توسعه امنيت اجتماعي اظهار داشت: پيشگيري و مقابله با جرايم و آسيب هاي اجتماعي در كنار مشاركت مردمي و احساس مسئوليت جمعي مستلزم حمايت هاي سازمان هاي فرهنگي و اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به اهتمام ويژه ناجا در تربيت مديران لايق، متعهد و ولايي گفت: نيروي انتظامي در مسير تأمين آرامش فردي و اجتماعي و تعالي رفتار سازماني اهتمام جدي به تربيت مديران لايق، متعهد و ولايي داشته و توانمندسازي فرماندهان و مديران را در ابعاد اخلاقي، تخصصي، علمي و شخصيتي به صورت ويژه مدنظر قرار داده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 31 خرداد 1396، کد مطلب: 678852:www. khabaronline.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین