پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: ۳۶ داوطلب نامزدی در چهارمین روز مهلت قانونی برای شرکت در رقابتهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه این استان نام نویسی کردند

شعارسال: علی اصغر جمشید نژاد در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: با نام نویسی این افراد تعداد نامزدهای انتخاباتی مجلس در سیستان و بلوچستان به ۱۱۵ نفر رسید.

معاون سیاسی-اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: طی چهار روز گذشته تنها چهار نفر این تعداد نام نویسی شده در شش حوزه انتخابیه استان زن بوده است.

وی بیان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه فرصت دارند با حضور در شش حوزه انتخابیه اصلی استان شامل زاهدان، زابل، خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار و ستاد مرکزی وزارت کشور نام نویسی کنند.

۴۸ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که داوطلبان نمایندگی در تمام این حوزه ها باید برای نام نویسی به شش حوزه اصلی مراجعه کنند.

سیستان و بلوچستان دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1دی1394، کدخبر: 3007194: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین