شعارسال: پرواز شماره ۵۲۱۲ هواپیمایی آتا که قرار بود صبح روز چهارشنبه در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه مشهد را به مقصد تهران ترک کند به دلایلی نامعلوم پرواز را انجام نداده و مسافران از طریق اطلاعات پرواز مطلع شدند که زمان پرواز آنها ۱۶ و ۳۰ دقیقه است.
در واقع از ابتدا به مسافران اعلام نشد که پرواز آنها تاخیر دارد و هربار که مسافران به مسئولان فرودگاه و یا هواپیمایی آتا مراجعه میکردند پاسخی مناسبی به آنها داده نمی شد. یکی از مسافران این پرواز با انتقاد از عملکرد مسئولان شرکت هواپیمایی آتا، گفت: هیچ یک از مسئولان این شرکت هواپیمایی دلیل این تاخیر را اعلام نمیکنند و حتی با وجود مراجعه مکرر مسافران، زمان پرواز را اعلام نمیکرند.
وی با بیان اینکه از طریق اطلاعات پرواز زمان پرواز را مطلع شدیم، افزودحداقل همکاری مسئولان ایرلاین با مسافران این است که پاسخ مناسبی را به آنها بدهند.
براین اساس مسافران این پرواز که از ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه حاضر شده اند علاوه بر اینکه پاسخ مناسبی به آنها داده نشده، هیچ خدماتی را از ایرلاین دریافت نکردهاند و باید تا بعداز ظهر هم منتظر بمانند تا شاید پرواز آنها انجام گیرد، این در حالی است که وزارت راه و شهرسازی بارها بر موضوع اجرای حقوق شهروندی تاکید داشته است اما به نظر می رسد زیرمجموعه های این وزارتخانه چندان پایبند به این امور نیستند.
با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 1دی1394، کدخبر: 3006813: www.mehrnews.com